Pickwick Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Her er det bare og smi mens jernet er varmt Kanskje en bør legge litt penger i wallet før ting endrer seg? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 sjekk her ja!! Prøvde mitt VISA kort nok engang, og hva skjer? Det fungerer! Calling all cars nedlastet for 10 dollar på US konto med normalt norsk visa kort 8764105[/snapback] Nice, lagde meg en US account for 10 min siden. Driver og laster ned Ninja Gaiden Sigma nu. Men hvis det går ann å bruke Visa, så har jeg veldig lyst på ett par av de PSP/PS1 spilla som mann kan få kjøpt:) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Man kan bestemme selv hvor mye penger man vil legge i "walleten"? Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Man kan bestemme selv hvor mye penger man vil legge i "walleten"? 8764285[/snapback] Spørre mamma først? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Strålande nyhende! Dette gjekk ikkje an før, lurer på kvifor det har blitt forandra. Eg har i alle fall smidd medan jernet er varmt, og lastar no ned 4 nye spel. Man kan bestemme selv hvor mye penger man vil legge i "walleten"? 8764285[/snapback] Ja, ein får velge mellom forskjellige faste beløp. Eg hugsar ikkje kva dei nedre var, men dei tre høgste var $25, $50 og $150. Eg lurar på om bankane no rapporterar transaksjonar til tollmyndigheitene, so eg valgte $25 for å komme under tollgrensa. Lurer på å legge i nokre dollar til, i tilfelle denne moglegheita blir fjerna seinare. Kay Endret 2. juni 2007 av KayAU Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 GoPuzzle var helt genialt! Digger disse småspillene som Sony har lagt ut på PSN! Akkurat fått alle gullmedals i Rub a Dub, så godt at det kom et nytt spill! Wallet/US: Bruker dere hvilken som helst adresse i US OG zipcode? Var noe med at det ikke fungerte med VISA hvis man hadde plotta inn Xip også :S Hadde vært digg hvis noen hadde skrevet eksakt hva dere har på adresser o.l Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Når jeg brukte Visa, så brukte jeg samme adresse som på accounten (en eller annen adresse fra NY) og det gikk uten problemer. Kjøpte meg Syphon Filter Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hehe Syphon Filter ja. Første tingen jeg kjøpte til min PSP fra PS US STORE for 3 mnd'er siden. Skal laste ned ltt selv nå. Caling allCars blat annet:) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Starterpacken var grei nok, menkommer ikke til å bruke penger til å oppgradere. Vil ha skikkelige greier på PS-Store snart! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hehe der var visstgrensen:) 1000 Dollar i Wallet Fikk ikke lov til å legge på mer av en eller annen grunn. Fikk en error melding. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du har overført $1000? Jaja, det skulle vel halde til dei neste 100-200 nedlastingsspela... Kay Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg trur han bare sjekket hva som gikk ann og handle. IKKE at han gjorde det. Da hadde jeg heller kjøpt meg enda en PS3 istede for og bruke så mye på arcade spill, da jeg vedder på at Sony aldri nærmer seg med spill tilsammen på 1000 dollar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Da fikk jeg kjøpt Calling All Cars med det norske visa ungdomskoret mitt uten noen problemer Bare og lage en US Account og legge til billing info og ta samma som bosted så funker det som bare det Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er CaC noe bra? 8767590[/snapback] Det ble kåret til månedens PS3-spill av IGN, et must visstnok. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det er ikke så særlig gøy offline uten venner må jeg si. Menne online var heeelt KAOS tøft og morsomt. også et stort + er at det går ann og ta 2 player online, dvs du og en annen på samma maskin og spille på nettet. Elr så er vell multiplayer offline ganske tøft. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jupp! nå laster jeg ned calling all cars! nice Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Calling all Cars var da dritt gøy Spille mer i morgen! Nå er det natt. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er CaC noe bra? 8767590[/snapback] Alt David Jaffe kommer borti blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå