Gå til innhold

EU psn update igang.. GoPuzzle er her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sjekk her ja!!

Prøvde mitt VISA kort nok engang, og hva skjer? Det fungerer!

Calling all cars nedlastet for 10 dollar på US konto med normalt norsk visa kort  :grin:

8764105[/snapback]

Nice, lagde meg en US account for 10 min siden. Driver og laster ned Ninja Gaiden Sigma nu. Men hvis det går ann å bruke Visa, så har jeg veldig lyst på ett par av de PSP/PS1 spilla som mann kan få kjøpt:)

Lenke til kommentar

:D Strålande nyhende! Dette gjekk ikkje an før, lurer på kvifor det har blitt forandra. Eg har i alle fall smidd medan jernet er varmt, og lastar no ned 4 nye spel.

Man kan bestemme selv hvor mye penger man vil legge i "walleten"?

8764285[/snapback]

Ja, ein får velge mellom forskjellige faste beløp. Eg hugsar ikkje kva dei nedre var, men dei tre høgste var $25, $50 og $150. Eg lurar på om bankane no rapporterar transaksjonar til tollmyndigheitene, so eg valgte $25 for å komme under tollgrensa. Lurer på å legge i nokre dollar til, i tilfelle denne moglegheita blir fjerna seinare.

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

GoPuzzle var helt genialt! Digger disse småspillene som Sony har lagt ut på PSN!

Akkurat fått alle gullmedals i Rub a Dub, så godt at det kom et nytt spill!

Wallet/US: Bruker dere hvilken som helst adresse i US OG zipcode? Var noe med at det ikke fungerte med VISA hvis man hadde plotta inn Xip også :S

Hadde vært digg hvis noen hadde skrevet eksakt hva dere har på adresser o.l

Lenke til kommentar

Jeg trur han bare sjekket hva som gikk ann og handle. IKKE at han gjorde det.

Da hadde jeg heller kjøpt meg enda en PS3 istede for og bruke så mye på arcade spill, da jeg vedder på at Sony aldri nærmer seg med spill tilsammen på 1000 dollar

Lenke til kommentar

Det er ikke så særlig gøy offline uten venner må jeg si.

Menne online var heeelt KAOS tøft og morsomt.

også et stort + er at det går ann og ta 2 player online, dvs du og en annen på samma maskin og spille på nettet. Elr så er vell multiplayer offline ganske tøft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...