tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) For de som har ventet på Gopuzzle.. nå er det ute.. endelig fikk vi også et nedlastbart spill.. det er jo hyggelig.. får se om det kommer noe annet utover dagen, ellers vil jeg si dette også er en liten oppdatering. Det ligger også en 611mb stor PSN showcase trailer.. blir spennende å se hva den er. Endret 1. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Japan fikk nettop ca. 10 slossspill fra PS1... 4-5 King of Fighters spill, eller noe slikt.. :-/ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 jeg vet.. og folk soul demo kjipt for oss.. men det var veldig tidlig i dag.. lov å håpe at det kommer noe mer? Er så utrolig tull at butikken skal være delt opp i soner. Hadde det vært en stor store nå, så hadde den faktisk vært ganske bra. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hurra. Go puzzle. Jeg er glad. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fin tråd. Bare minner oss på hvor mye EU store suger. Men men, kanskje de får ut fingern og lar oss få noen nye demoer snart. (skeptisk...) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 skulle ikkje motorstorm oppdateres i dag..?? sjekka før i dag...ingen update.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 skulle ikkje motorstorm oppdateres i dag..?? sjekka før i dag...ingen update.. 8760198[/snapback] Er visst forskinket en uke http://www.killzoneunit.com/kz/?p=629 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 men det gjaldt vel resistance..eller vart det utsatt til motorstorm også..står ikkje noko om motorstom i linken din.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 men det gjaldt vel resistance..eller vart det utsatt til motorstorm også..står ikkje noko om motorstom i linken din.. 8761177[/snapback] Oia Siden det ikke har kommet noe enda, får vi det sikkert samtidig som Resistance oppdateringen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Fin tråd. Bare minner oss på hvor mye EU store suger. Men men, kanskje de får ut fingern og lar oss få noen nye demoer snart. (skeptisk...) Denne gangen fikk vi i hvertfall et spill Hva demoene angår så er det bare å laste de ned fra andre regioner sin store. Men sony har helt klart gjort en ræva jobb med å få ut tredje parts demoer. Vi får gjøre som spanske ps fans.. å sende dem en plastikk bæsj. Kilde Endret 2. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg kjenner jeg blir irritabel av dette opplegget. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fin tråd. Bare minner oss på hvor mye EU store suger. Men men, kanskje de får ut fingern og lar oss få noen nye demoer snart. (skeptisk...) Denne gangen fikk vi i hvertfall et spill Hva demoene angår så er det bare å laste de ned fra andre regioner sin store. Men sony har helt klart gjort en ræva jobb med å få ut tredje parts demoer. Vi får gjøre som spanske ps fans.. å sende dem en plastikk bæsj. Kilde 8762956[/snapback] Enig med deg, men tror PSN blir mye bedre om ett års tid eller no. Var ikke noe bra som kom i går, eneste var den PSN showcase saken, den var faktisk bra laget. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg "frykter" litt at Sony hiver ut alt vi hittil har savnet på en gang. Da må Visa'n blø litt ekstra. Uansett pokker så dumt at vi må blø for at tyskere og franskmenn ikke klarer å lese engelsk... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Greit nok at det ikke kommer så mye på PSN, men det verste synes jeg er at de har 3 forskjellige butikker der innhold lanseres på helt forskjellige tidspunkt. Jeg håper virkelig Sony tenker seg om og går over til en mer global lanseringsstrategi. Når MS klarer å lansere Live Arcade titler på samme tid i Europa og USA ser jeg ingen grunn til at Sony ikke kan gjøre det samme. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvis PS3 fansen her i EU begynner å klage på det, så blir Sony nødt til å gjøre noe med det. Vi blir dårligst behandlet i forhold til Japan og US/Canada. Men regner med at PSN blir bedre med tiden. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ser ikke at det hadde vært noe bedre for åss europere om sony ventet med å gi ut f.eks. Calling all Cars til at de hadde fått det oversatt til alle språkene de skal. Da hadde usa og japan fått spillet senere, og ingen endring for oss. Bortsett fra at vi slipper å bli sjalu på de andre Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ble tilslutt så drittlei av å vente at jeg mekka en "amerikansk" brukerkonto. Alt som trengs er jo en amerikansk adresse som man finner i yellowpages. Var ingen problem å betale med mitt norske visa kort, litt bekymringsverdig siden adressen var amerikansk, menmen.... Nå sitter jeg å spiller Calling all cars, samt jeg har lastet ned en haug med demoer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 sjekk her ja!! Prøvde mitt VISA kort nok engang, og hva skjer? Det fungerer! Calling all cars nedlastet for 10 dollar på US konto med normalt norsk visa kort Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 oi.. er det noen nytt? det funket ikke før.. ikke med mitt i hvertfall.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 I alle dager? Veeeldig rart at de har gjort om på det, om det er det de har da. Nesten så man mistenker en eller annen grei sjel i Sony for å ha litt medlidenhet med oss europeere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå