Gå til innhold

EU psn update igang.. GoPuzzle er her


Anbefalte innlegg

For de som har ventet på Gopuzzle.. nå er det ute..

 

endelig fikk vi også et nedlastbart spill.. det er jo hyggelig.. får se om det kommer noe annet utover dagen, ellers vil jeg si dette også er en liten oppdatering.

 

Det ligger også en 611mb stor PSN showcase trailer.. blir spennende å se hva den er.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin tråd. Bare minner oss på hvor mye EU store suger. Men men, kanskje de får ut fingern og lar oss få noen nye demoer snart. (skeptisk...)

 

Denne gangen fikk vi i hvertfall et spill :p

 

Hva demoene angår så er det bare å laste de ned fra andre regioner sin store. Men sony har helt klart gjort en ræva jobb med å få ut tredje parts demoer.

 

Vi får gjøre som spanske ps fans.. å sende dem en plastikk bæsj.

 

Kilde

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Fin tråd. Bare minner oss på hvor mye EU store suger. Men men, kanskje de får ut fingern og lar oss få noen nye demoer snart. (skeptisk...)

 

Denne gangen fikk vi i hvertfall et spill :p

 

Hva demoene angår så er det bare å laste de ned fra andre regioner sin store. Men sony har helt klart gjort en ræva jobb med å få ut tredje parts demoer.

 

Vi får gjøre som spanske ps fans.. å sende dem en plastikk bæsj.

 

Kilde

8762956[/snapback]

 

 

Enig med deg, men tror PSN blir mye bedre om ett års tid eller no. Var ikke noe bra som kom i går, eneste var den PSN showcase saken, den var faktisk bra laget.

Lenke til kommentar

Greit nok at det ikke kommer så mye på PSN, men det verste synes jeg er at de har 3 forskjellige butikker der innhold lanseres på helt forskjellige tidspunkt. Jeg håper virkelig Sony tenker seg om og går over til en mer global lanseringsstrategi. Når MS klarer å lansere Live Arcade titler på samme tid i Europa og USA ser jeg ingen grunn til at Sony ikke kan gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Ser ikke at det hadde vært noe bedre for åss europere om sony ventet med å gi ut f.eks. Calling all Cars til at de hadde fått det oversatt til alle språkene de skal. Da hadde usa og japan fått spillet senere, og ingen endring for oss. Bortsett fra at vi slipper å bli sjalu på de andre ;)

Lenke til kommentar

Ble tilslutt så drittlei av å vente at jeg mekka en "amerikansk" brukerkonto.

Alt som trengs er jo en amerikansk adresse som man finner i yellowpages.

Var ingen problem å betale med mitt norske visa kort, litt bekymringsverdig siden adressen var amerikansk, menmen....

Nå sitter jeg å spiller Calling all cars, samt jeg har lastet ned en haug med demoer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...