Splinten Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei, jeg har stusset litt på Bitcomet. Jeg har som følger: Telenor Adsl 4000kbit. Men jeg downloader ikke på mer enn max 50kb/s På mine torrents. Er dette vanelig? de er godt seedet men jeg kobler ikke til mere enn rundt 5 seeds. Er dette en innstilling? Mvh Philip Endret 1. juni 2007 av Splinten Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) ganske så tvilsomt at du har 4000mbit :Pheller 4000kbit (4mbit) 1. hvilken tracker bruker du? 2. har du åpnet proter for klienten din? (passiv/aktiv) dersom du ikke har åpnet porter kan du oppelve å få dårligere hastighet siden du ikke får direkte kontakt med peer'ene. anbefaler at du benytter µtorrent (www.utorrent.com). Hvor mange peers du skal laste fra setter kan du endre på under instillinger. bruk det lille du har mellom øra gutt Endret 1. juni 2007 av viiite Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 jeg trur du ikke har den linjen nei, du har 4000/400 kbps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå