abene Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Mozilla er klar med versjon 2.0.0.4 av Firefox, som har fått rettet en rekke kritiske sikkerhetshull. Les mer Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Så vidt jeg vet, består en rekke av mer enn en. http://www.mozilla.org/projects/security/k...#firefox2.0.0.4 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har noen funnet ut hvordan jeg kan få fanene til å se ut i 2.0 slik som i 1.5 med TabMix? Jeg vil gjerne ha opptil flere rader med faner, og unngå at det blir scrolleknapper sidelengs. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har noen funnet ut hvordan jeg kan få fanene til å se ut i 2.0 slik som i 1.5 med TabMix? Jeg vil gjerne ha opptil flere rader med faner, og unngå at det blir scrolleknapper sidelengs. Skriv about:config. Finn fram til kommandoen browser.tabs.tabMinWidth. Sett verdi til 0. Uansett, oppdateringen skjedde automatisk her om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå