mushi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Finnes det forskning på hva som er mest sunt å røyke? Rullingsen har ikke filter, men det er mer tjære i ferdigrøyk. Har grubla på dette en stund. Noe annet jeg lurer på er hvor mye nikotin det er i en gjennomsnittlig rullings. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Mest sunt blir vel feil. Vil kalle det minst usunt. Google har svaret. edit: Jeg skrev feil, skulle så deT, ikke deg. Endret 1. juni 2007 av espennyh Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ja men hærregud vi driter i om det er usunt eller hvor stor betydning det har! kan dere ikke bare kommer med et svar? det jeg tror er at de med filtr er tryggere, siden filteret er der, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Mest sunt blir vel feil. Vil kalle deg minst usunt. Google har svaret. 8756294[/snapback] Kalle deg minst usunn? Jeg vil tro at rullings er ''sunnere''. Men vet ikke om noe av dette er dokumentert eller ei. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg vil tro at rullings er ''sunnere''. Men vet ikke om noe av dette er dokumentert eller ei. 8758475[/snapback] Jeg er av samme oppfattning. Vil bare ha en konkret bekreftelse på det ene eller det andre, men det ser ikke ut som det er forsket så mye på dette området. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 -Shark-, skriveleif. Skulle stå deT, ikke deg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg vil tro at rullings er ''sunnere''. Men vet ikke om noe av dette er dokumentert eller ei. 8758475[/snapback] Jeg er av samme oppfattning. Vil bare ha en konkret bekreftelse på det ene eller det andre, men det ser ikke ut som det er forsket så mye på dette området. 8758767[/snapback] HAdde vært morro og finne ut av det... -Shark-, skriveleif. Skulle stå deT, ikke deg. 8758941[/snapback] Doh Endret 2. juni 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ferdis er vel sunneste for der er det ikke sp grov tobakk og det er et filter der. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 noen som har kilder? 8764721[/snapback] eller noen som har mastergrad på røyk Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg holder en liten knapp på rullings. Hvorfor? Jeg røyker hvertfall MYE mindre om jeg røyker tobakk i forhold til sigaretter. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ferdigrøyk er sunnest. Hvertfall ifølge en tidligere kollega av meg som jobbet 15 år hos Tidemans. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tok en liten tjære-test på meg selv en gang, malboro og rød3. Kom faktisk mer tjære ut av malboroen.. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tok en liten tjære-test på meg selv en gang, malboro og rød3.Kom faktisk mer tjære ut av malboroen.. 8770931[/snapback] er det bare tjæren som er farlig da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tok en liten tjære-test på meg selv en gang, malboro og rød3.Kom faktisk mer tjære ut av malboroen.. 8770931[/snapback] Selvfølgelig er det mer tjære i ferdis. Tobakken i den er helt smuldra opp, og allikevel klarer den å holde seg inni hylsteret. Det sier segselv at noe må holde det sammen. Men jeg lurer fortsatt på nikotininnholdet Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Tok en liten tjære-test på meg selv en gang, malboro og rød3.Kom faktisk mer tjære ut av malboroen.. 8770931[/snapback] Selvfølgelig er det mer tjære i ferdis. Tobakken i den er helt smuldra opp, og allikevel klarer den å holde seg inni hylsteret. Det sier segselv at noe må holde det sammen. Men jeg lurer fortsatt på nikotininnholdet 8777814[/snapback] Vil nå si at den er mye tørrere enn rullings, men er bare pakket kompakt slik at det ikke dette ut av papiret.. Pluss filteret tar jo litt tjære. Nikotininnholdet er høyere i rullings i forholdt til ferdigrøyk. Men er ikke sikker... Endret 4. juni 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det veier vell litt opp. Hvis du liker å rulle så gir det deg litt overskudd når du ruller den. Mens har du bare vanlig så er det bare en røyk. Du blir mer skada av rullingsen altså, men den veier seg opp med at du blir glad i tillegg. </ironi> Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sigaretteter er vel dynka i parfyme og andre stoffer, men filteret filtrerer jo vekk noe dritt, det gjør ikke rullingsen, der svelger du alt det gule dritten og puster inn ufiltrert. Ikke godt å si hva som er mest sunt. Hva med ingen av delene? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med ingen av delene? 8790822[/snapback] Det var ikke helt spørsmålet mitt Må ha noe å mobbe ferdigrøykerne med. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med ingen av delene? 8790822[/snapback] Det var ikke helt spørsmålet mitt Må ha noe å mobbe ferdigrøykerne med. 8792812[/snapback] haha ja. kjærringer med dårlige fingerkunnskaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå