Gå til innhold

Hjelp. Gold farming.


Anbefalte innlegg

Jeg trenger gold, med andre ord jeg trenger gode råd og tips om steder der jeg kan farme og ting jeg kan farme etter. (jeg er priest btw) Jeg er Noob når det gjelder farming og trenger litt hjelp.

 

Jeg driver å lvl'er opp tailoring og det trenger jeg gold til slik at jeg kan få et nytt healing gear og jeg trenger gold til potions og stuff til raids.

 

Før TBC så fikk jeg det goldet jeg trengte når vi raidet men nå som vi ikke raider så mye må jeg farme selv som jeg ikke har noe peiling på.

 

Så vær så snill og gi meg noen tips til hvor jeg kan få skaffet gold fort. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør quester, nå på level 70 får du vel 10 gull per quest og fort over 20 gull for gruppequester.

 

Farm motes of dingsedangs og lag primals og selg på AH.

 

Benytt AH mye og prøv å finne billige ting som du kan kjøpe og legge ut for en dyrere sum og tjene på det.

Lenke til kommentar

Goldfarming er egentlig saga blott etter TBC, for du får så drøye rewards for alle quests i outlands at penger ikke bør være et stort problem.

 

Og etter lvl 70 får du 10-15G per quest istedet for XP.

Får du items som reward du ikke trenger, bruk Auctioneer-plugin og se hvilken av de som selges dyrest til vendor, og plukk den.

 

Har du 200 netherweave cloth du ikke har bruk for, sjekk nåværende pris i Auction House, og legg dem ut til litt under laveste pris, så blir de solgt nesten umiddelbart.

Pleier å få 6-7G per 20-stack av de. Primal <et eller annet> får man også gode penger for, og de dropper helt random av mobber rundt om. 10 Mote of Life blir en Primal Life osv.

 

Det kjekke med auctioneer er at du får se prisen item gikk for sist på AH (både highest bid og Buyout) når du holder musa over de i inventory. Så du finner kjapt ut hva ting er verdt.

 

Gå til en eller annen by/småby, plukk opp 10-15 quests og gjør dem. Repeat.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

daily quests i skettis og ogri'la.

Så sykt enkelt. 5-10 min i skettis = 22 gull + 2 mana potions og ikke noe arbeid. I ogri'la, skad 5 mobs og bruk noe greier på de. Bomb 15 steder, trykk på krystaller i en rekkefølge.

Gir fort 60 gull for lite arbeid, pluss reputation, som er hovdgrunnen for meg.

 

Ellers kan du (som holy?) lære deg mining og løpe rundt for å selge.

Lenke til kommentar
daily quests i skettis og ogri'la.

Så sykt enkelt. 5-10 min i skettis = 22 gull + 2 mana potions og ikke noe arbeid. I ogri'la, skad 5 mobs og bruk noe greier på de. Bomb 15 steder, trykk på krystaller i en rekkefølge.

Gir fort 60 gull for lite arbeid, pluss reputation, som er hovdgrunnen for meg.

 

Ellers kan du (som holy?) lære deg mining og løpe rundt for å selge.

8790284[/snapback]

Hvor er skettis og ogr'la ?

 

Sorry OT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...