Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 det er trenigs vidioer for RO som gir deg opplæring, ikke at jeg skjønner helt hva som er så vansklig kom inn i spillet med en gang Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Begynelsen kan være et helvete, men jeg lover at det er dritfett etter noen timer, når du har kommet inn i det Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sikkert noen som ikke veit helt hva en granat er til vettu. "Hmmm, skal denne spises eller" Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 BF 2 er et rompespill i forhold til RO Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 BF 2 er et rompespill i forhold til RO 8783245[/snapback] Don't feed the troll Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Well sånn jeg har forstått det må meningen med innlege vere å provosere frem en mot reaksjon for att det skal vere trolling. Jeg sa bare min mening om bf2 som jeg synes er et rompespill. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Etter de 4 minuttene jeg har sitti å lest her, så er det avgjort: jeg bestiller RO=) Så mye positiv omtale og så mye enighet om et spill skal man leite lenge etter. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vis du blir skuffet, bare gi spillet litt tid, sitt med det i noen timer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tja, bare sjekk ut den offisielle nettsiden deres, og sjekk ut treningsvideoene. Så kan du spille litt "practice", selv om at botene er temmelig dumme. Du lærer deg raskt. Så finner du en SVÆR server på nett, med masse spillere - da skal du nok ha det artig. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vis du blir skuffet, bare gi spillet litt tid, sitt med det i noen timer 8783851[/snapback] Ja, kjenner til det fra Armed Assault. Skjønte ikke en drit i starten, men det gikk seg bare til etterhvert. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vis du blir skuffet, bare gi spillet litt tid, sitt med det i noen timer 8783851[/snapback] Ja, kjenner til det fra Armed Assault. Skjønte ikke en drit i starten, men det gikk seg bare til etterhvert. 8784139[/snapback] Det er riktig innstilling. Mye av grunnen til at spill er dårligere for tiden er at utviklerne lager spill som folk skal "mestre" innen kort tid. RO og ArmA er spill som stiller krav til spilleren, og belønningen er opplevelsen man får etter hvert. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 DoD er veldig bra -- men da snakker vi ikke om source-versjonen :----) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Men folkens! Dere har blitt veldig OT her! Jeg spørr om hvem som er best, og hva som er forskjellen? Ikke en indre diskusjon om "hvorfor DU liker det og DU liker datt" jeg vil ha vær sin mening, og ikke klag på den! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jeg vil egentlig ikke sammenligne RO og ArmA helt heller, jeg da. ArmA er MYE mer avansert. DoD ---------> RO -----> ArmA/OFP. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei, nei, de er ikke like, men det finnes likheter, som at man må være tålmodig. (Og at begge er meget gode titler) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 det er noen likheter ja, som ofte mer med i alle Realistiske spill/simulatorer det at man kan bevege våpen uten at sjermen flytter seg osv. det er standar i mange slike spill, lurer på om infiltration en mod til UT var den første som gjorde det http://en.wikipedia.org/wiki/InfiltrationMod Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg synes RO er mye bedre en DoD. Hvis jeg skal spille et WWII spill så må det være historisk riktig, våpenene, uniformene osv må være slik som de var i virkeligheten og områdene må også være så riktig som mulig. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 nå er vell ommrådene, uniformene osv. ikke mindre korrekte i dod enn i red orchestra? Synes da våpnene stemmer temmelig ganske godt overens med det jeg har hørt om dem i virkeligheten i allefall... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 nå er vell ommrådene, uniformene osv. ikke mindre korrekte i dod enn i red orchestra? Synes da våpnene stemmer temmelig ganske godt overens med det jeg har hørt om dem i virkeligheten i allefall... 8787341[/snapback] veldig få ting stemmer. informene i dod ser ut som noe billige gerneriske saker som ser ut som noe fra ww2 men ikke noe som ble brukt skikklig, man kan laste ned uniform mods som gjør at de ser bedre ut. unifromene er nesten helt tomme i dod. ser ut som de løper rundt pyjamaser. våpene er heller ikke basert på ekte saker, som sagt Thompson og MP40 er kloner. noe som er dumpt da både RPM og skade og rekyl er forskjellig i virkligheten. Garanden er fucket, og ikke ekte semi i spillet. også har du det opplagtte at folk tåler alt for mye. Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 ser ut som de løper rundt pyjamaser. 8787452[/snapback] Tør jeg nevne standarduniformene til Russland her? De lyser jo omtrent. våpene er heller ikke basert på ekte saker, som sagt Thompson og MP40 er kloner. noe som er dumpt da både RPM og skade og rekyl er forskjellig i virkligheten. 8787452[/snapback] Kloner er de vel strengt tatt ikke, da både nevnte RPM og rekyll er forskjellige i DoD. Sjekk ting før du sier noe, er du grei, det er irriterende å lese.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå