Gå til innhold

Hva er best? Day of Defeat, eller Red Orchestra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis du blir skuffet, bare gi spillet litt tid, sitt med det i noen timer

8783851[/snapback]

Ja, kjenner til det fra Armed Assault. Skjønte ikke en drit i starten, men det gikk seg bare til etterhvert.

8784139[/snapback]

Det er riktig innstilling. Mye av grunnen til at spill er dårligere for tiden er at utviklerne lager spill som folk skal "mestre" innen kort tid. RO og ArmA er spill som stiller krav til spilleren, og belønningen er opplevelsen man får etter hvert.

Lenke til kommentar

Men folkens! Dere har blitt veldig OT her! Jeg spørr om hvem som er best, og hva som er forskjellen? Ikke en indre diskusjon om "hvorfor DU liker det og DU liker datt" jeg vil ha vær sin mening, og ikke klag på den! :)

Lenke til kommentar
nå er vell ommrådene, uniformene osv. ikke mindre korrekte i dod enn i red orchestra? Synes da våpnene stemmer temmelig ganske godt overens med det jeg har hørt om dem i virkeligheten i allefall...

8787341[/snapback]

veldig få ting stemmer.

informene i dod ser ut som noe billige gerneriske saker som ser ut som noe fra ww2 men ikke noe som ble brukt skikklig, man kan laste ned uniform mods som gjør at de ser bedre ut. unifromene er nesten helt tomme i dod. ser ut som de løper rundt pyjamaser.

våpene er heller ikke basert på ekte saker, som sagt Thompson og MP40 er kloner. noe som er dumpt da både RPM og skade og rekyl er forskjellig i virkligheten.

Garanden er fucket, og ikke ekte semi i spillet.

også har du det opplagtte at folk tåler alt for mye.

Lenke til kommentar
ser ut som de løper rundt pyjamaser.

8787452[/snapback]

Tør jeg nevne standarduniformene til Russland her? De lyser jo omtrent.

våpene er heller ikke basert på ekte saker, som sagt Thompson og MP40 er kloner. noe som er dumpt da både RPM og skade og rekyl er forskjellig i virkligheten.

8787452[/snapback]

Kloner er de vel strengt tatt ikke, da både nevnte RPM og rekyll er forskjellige i DoD.

Sjekk ting før du sier noe, er du grei, det er irriterende å lese..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...