Gå til innhold

Hva er best? Day of Defeat, eller Red Orchestra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir vel feil å si at det eneste som er bedre i dod er grafikken. Temmelig forskjellig fokus i spillene så blir vell en meningssak. Red Orchestra er forsovet ett bra spill det og jeg liker prinsippet bak men synes selve spillet er veldig knotete og ujevnt på mange måter i forhold til dod der det går mye glattere. Synes en blanding av spillene hadde vert det beste. At dod er cs med skins vil jeg gjerne har noen gode argumenter for her. ok, de har fin grafikk begge to, trenger ikke ha dårlig grafikk for å være realistisk...

Lenke til kommentar
gameplay i dod suger,

Garand som ikke er semiauto, MP40 og Thompson som er kloner, folk som løper rundt og ser ut som ga alle har sniffa 5kg kokain.

elendig våpen feel og modeler.

8780802[/snapback]

Vel, "public" gameplay dod er heller kjedelig. Men man finner seg raskt en eller annen klan eller miks man kan spille med :)

Lenke til kommentar
gameplay i dod suger,

Garand som ikke er semiauto, MP40 og Thompson som er kloner, folk som løper rundt og ser ut som ga alle har sniffa 5kg kokain.

elendig våpen feel og modeler.

8780802[/snapback]

Vel, "public" gameplay dod er heller kjedelig. Men man finner seg raskt en eller annen klan eller miks man kan spille med :)

8780857[/snapback]

Nå er det å spille klan i RO EKSTREMT taktiskt, elsker red orchestra.

Greier ikke å spille DOD, fordi det er så urealistiskt + at ligner på cs:s

Lenke til kommentar

DoD:S for the win. Men har prøvd RO, ikke skikkelig. Tenkt å kjøpe det, hvor mye koster det? F.eks fra Elkjøp..

Er det ikke rundt 199,- kroner eller noe?

Står over å kjøpe noe elektronisk, vil heller ha spillet i hånda, følelsen blir aldri det samme. Føler meg usikker når jeg f.eks bare har en steam konto der spillet ligger og slenger.

Er vel bare noe psykisk, eller er jeg for konservativ? :p

Lenke til kommentar

Har alerede sagt at ingen våpen er helt kloner, du har åpenbart ikke spillt det særlig mye? Det at folk ser ut som de har sniffa ting kommer vell kraftigere frem i RO da komiske øyeblikk og bugs forkommer temmelig ofte sammenlignet med dod. Fortsatt ikke fått med meg hvorfor det ligner så mye på cs? COD kunne jeg forstått, men men

Lenke til kommentar

Kjøp RO.. klart det beste kjøpet... Får en myyyykje bedre feeling i RO enn i DoD.. Kjøp det... trur det kosta 200 på Space World... Treng ikkje å vere det billigaste... en 50 lapp sparer du kjapt opp igjen... Som sagt tidligere, Kjøp RO... Du vill ikkje angre... Du må ha litt bra data for å få den grafikk feelingen me da :)

Lenke til kommentar
Kjøp RO.. klart det beste kjøpet... Får en myyyykje bedre feeling i RO enn i DoD.. Kjøp det... trur det kosta 200 på Space World... Treng ikkje å vere det billigaste... en 50 lapp sparer du kjapt opp igjen... Som sagt tidligere, Kjøp RO... Du vill ikkje angre... Du må ha litt bra data for å få den grafikk feelingen me da  :)

8781702[/snapback]

Minner om at hvis du kjøper RO innen 6. juni så koster det bare $15.99

Lenke til kommentar

Hmm, etter å ha fått alle disse "nyttige" svara, virker det som 70 % syns RO er bedre. Men jeg prøvde det her igår, og jeg skjønte ikke en DRIT! :ermm:

Syns Dod høres litt interresant ut jeg, fordi jeg har allerede Bf1942, bf2 og bf2142, så litt mer strategiske fpskrigsspill har jeg nok av :)

Syns forresten at RO var FOR seriøst, på noen punkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...