Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 det husker jeg ikke lenger, er vel 3 måneder siden jeg spillte sist Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 blir vel feil å si at det eneste som er bedre i dod er grafikken. Temmelig forskjellig fokus i spillene så blir vell en meningssak. Red Orchestra er forsovet ett bra spill det og jeg liker prinsippet bak men synes selve spillet er veldig knotete og ujevnt på mange måter i forhold til dod der det går mye glattere. Synes en blanding av spillene hadde vert det beste. At dod er cs med skins vil jeg gjerne har noen gode argumenter for her. ok, de har fin grafikk begge to, trenger ikke ha dårlig grafikk for å være realistisk... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå er det en stund siden jeg har spilt DoD. Kan man for eksempel se rundt hjørner og legge seg ned i DoD? Lenke til kommentar
torkilwh Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dod:s slår alt etter min mening. Men nå bryr jeg meg mer om gameplay enn om våpnene er 100% realistiske. Lenke til kommentar
torkilwh Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå er det en stund siden jeg har spilt DoD. Kan man for eksempel se rundt hjørner og legge seg ned i DoD? 8780730[/snapback] Du kan legge deg ned (prone). Men ikke se rundt hjørner. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) gameplay i dod suger, Garand som ikke er semiauto, MP40 og Thompson som er kloner, folk som løper rundt og ser ut som ga alle har sniffa 5kg kokain. elendig våpen feel og modeler. Endret 4. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
torkilwh Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 gameplay i dod suger, Garand som ikke er semiauto, MP40 og Thompson som er kloner, folk som løper rundt og ser ut som ga alle har sniffa 5kg kokain. elendig våpen feel og modeler. 8780802[/snapback] Vel, "public" gameplay dod er heller kjedelig. Men man finner seg raskt en eller annen klan eller miks man kan spille med Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 gameplay i dod suger, Garand som ikke er semiauto, MP40 og Thompson som er kloner, folk som løper rundt og ser ut som ga alle har sniffa 5kg kokain. elendig våpen feel og modeler. 8780802[/snapback] Vel, "public" gameplay dod er heller kjedelig. Men man finner seg raskt en eller annen klan eller miks man kan spille med 8780857[/snapback] Nå er det å spille klan i RO EKSTREMT taktiskt, elsker red orchestra. Greier ikke å spille DOD, fordi det er så urealistiskt + at ligner på cs:s Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 DoD:S for the win. Men har prøvd RO, ikke skikkelig. Tenkt å kjøpe det, hvor mye koster det? F.eks fra Elkjøp.. Er det ikke rundt 199,- kroner eller noe? Står over å kjøpe noe elektronisk, vil heller ha spillet i hånda, følelsen blir aldri det samme. Føler meg usikker når jeg f.eks bare har en steam konto der spillet ligger og slenger. Er vel bare noe psykisk, eller er jeg for konservativ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Neida, liker å ha coveret jeg også, blir tent av store og tunge spill-cover. Tror det koster rundt 200kr Endret 4. juni 2007 av thadon Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 179 på gamezone http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25708 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har alerede sagt at ingen våpen er helt kloner, du har åpenbart ikke spillt det særlig mye? Det at folk ser ut som de har sniffa ting kommer vell kraftigere frem i RO da komiske øyeblikk og bugs forkommer temmelig ofte sammenlignet med dod. Fortsatt ikke fått med meg hvorfor det ligner så mye på cs? COD kunne jeg forstått, men men Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jo Det er kjent at Thompson og MP40 er HELT like. har altid vært det i DOD siden Beta 1. jeg var mye på dod forumet før, mens dod var en ukjent mod og var der litt når S ble sluppet, og utvilkerne selv har sagt at de er helt like Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Om noen har et red orchestra guest pass. ville jeg vært takknemmelig om jeg kunne få et av noen. Vurderer om jeg skal kjøpe spillet. Mail: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [email protected] Endret 4. juni 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Om noen har et red orchestra guest pass. ville jeg vært takknemmelig om jeg kunne få et av noen. Vurderer om jeg skal kjøpe spillet. Mail: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [email protected] 8781626[/snapback] gjort Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Synes ikke disse to kan sammenlignes. DoD(S) er HL2:DM bare med WW2-våpen. RO er mye mer realistisk, og alle brettene er mye større. Alt for mange forskjeller til at de egentlig kan sammenlignes noe særlig. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kjøp RO.. klart det beste kjøpet... Får en myyyykje bedre feeling i RO enn i DoD.. Kjøp det... trur det kosta 200 på Space World... Treng ikkje å vere det billigaste... en 50 lapp sparer du kjapt opp igjen... Som sagt tidligere, Kjøp RO... Du vill ikkje angre... Du må ha litt bra data for å få den grafikk feelingen me da Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kjøp RO.. klart det beste kjøpet... Får en myyyykje bedre feeling i RO enn i DoD.. Kjøp det... trur det kosta 200 på Space World... Treng ikkje å vere det billigaste... en 50 lapp sparer du kjapt opp igjen... Som sagt tidligere, Kjøp RO... Du vill ikkje angre... Du må ha litt bra data for å få den grafikk feelingen me da 8781702[/snapback] Minner om at hvis du kjøper RO innen 6. juni så koster det bare $15.99 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja skulle du kjøpe bare ETT av dem, ville jeg definitivt anbefalt RO mest - med GOD margin. Vel, med mindre du faktisk søker Q2/HLDM-action da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm, etter å ha fått alle disse "nyttige" svara, virker det som 70 % syns RO er bedre. Men jeg prøvde det her igår, og jeg skjønte ikke en DRIT! Syns Dod høres litt interresant ut jeg, fordi jeg har allerede Bf1942, bf2 og bf2142, så litt mer strategiske fpskrigsspill har jeg nok av Syns forresten at RO var FOR seriøst, på noen punkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå