Gå til innhold

Noe feil med MSI GeForce 8800GTS 640MB?

Anbefalte innlegg

Jeg har stusset litt over ytelsen jeg får i en rekke spill..

Selv når jeg har en Win XP Pro Eng, Core 2 Duo E6600 @ 3.0GHz, 2GiB RAM, nForce680i, Audigy 2 ZS og et MSI GeForce 8800GTS 640MB så..

Når jeg spiller Colin McRae: DiRT demo.. Og skrur alle innstillinger på max så hakker det som et uvær! Har ikke målt FPS'en, men siden det hakker så grusomt at det rett og slett er helt "uspillelig" så kan FPS'en umulig være over 15.. Knapt det..

Er ikke det relativt lite for mitt system? Og et 8800GTS 640MB skjermkort?

Regnet med at jeg kunne dra samtlige spill som er ute til nå, og som kommer i den nærmeste fremtid (utenom de mest krevende DX10 spillene) på max..

Og selv et spill som Colin McRae: DiRT ser ut til å bli for mye..

Selv i World of Warcraft hopper FPS'en fra 25-50.. Virker som det avhenger av latency'en..

Er ikke bokstavelig talt litt for dårlig, iforhold til hva man burde kreve/forvente av et 8800GTS 640MB kort?

Kjører på 1600x1200 oppløsning, Windows XP Professional SP2 English..

PC-en blir "ryddet opp" flere ganger i uken, kjører full NOD32 Scan, Ad-Aware 2005 Pro Scan, Ad-Aware 2007 Pro BETA Scan, jv16 PowerTools 2007 RC2 Reg Cleaner, Diskeeper 2007 Pro Premeier osv..

Liker alltid å holde PC-en min så "ryddi" som mulig, og alle programmer, drivere osv er alltid "uptodate".. Samt jeg har deaktivert alt mulig ubrukelig piss som pleier å kjøre i bakgrunnen..

Dog benytter jeg meg av "Dual Screen", men er bare den ene skjermen som benyttes når jeg spiller.. Den andre viser bare bakgrunnsbilde mitt, det kan vell ikke gå så grusomt hardt utover ytelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...