Yidaki Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kan noen hjelpe meg her med dette problemet. Har en Vista Ultimate,original selvfølgelig, som når jeg skal spille av HD filmer, alltid resulterer i blåskjerm. Alt annet spilels helt perfekt av, tilogmed HD filmsnutter på nettet, men altså ikke vanlige filmer. Har prøvd en rekke ting og forskjellige codec, har nyeste drivere der det trengs, men det blir allikevel alltid blåskjerm. Noen som har kommet fremt il en god løsning her, eventuelt en spiller som tar det meste? Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Med vanlige filmer mener du hva? HDDVD eller BR? eller er det piratkopiperte filmer i hd oppløsning du har hentet ned? Ikke meningen å dømme, men når du starter å snakke om codec, er det gjerne dette som er saken. VLC henter foresten det meste sånn selv. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Med vanlige filmer mener du hva? HDDVD eller BR? eller er det piratkopiperte filmer i hd oppløsning du har hentet ned? Ikke meningen å dømme, men når du starter å snakke om codec, er det gjerne dette som er saken. VLC henter foresten det meste sånn selv. 8755949[/snapback] Det er noen filmer jeg har fått kopiert av en kamerat av meg, eks Chronichles Of Riddick 1080 p, samt Det Femte Element 720 p, som han har originalt, dette først og fremst for å teste 8800gtx her sammen med min Acer 2423 W. Jeg er ingen pirat, så håper ikke noen reagerer på dette, det har kun vært en intern kopiering av de to filmer fra ham til meg. Vlc får jeg ikke til å fungere, har prøvd de tipsa som ligger ute ang dette, men enten er det bare blått bilde med lyd, eller bare restart av maskin. Har også lastet ned en del HD trailere lovlig, men disse går heller ikke Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Med vanlige filmer mener du hva? HDDVD eller BR? eller er det piratkopiperte filmer i hd oppløsning du har hentet ned? Ikke meningen å dømme, men når du starter å snakke om codec, er det gjerne dette som er saken. VLC henter foresten det meste sånn selv. 8755949[/snapback] Det er noen filmer jeg har fått kopiert av en kamerat av meg, eks Chronichles Of Riddick 1080 p, samt Det Femte Element 720 p, som han har originalt, dette først og fremst for å teste 8800gtx her sammen med min Acer 2423 W. Jeg er ingen pirat, så håper ikke noen reagerer på dette, det har kun vært en intern kopiering av de to filmer fra ham til meg. Vlc får jeg ikke til å fungere, har prøvd de tipsa som ligger ute ang dette, men enten er det bare blått bilde med lyd, eller bare restart av maskin. Har også lastet ned en del HD trailere lovlig, men disse går heller ikke 8756166[/snapback] Dette er vel strengt tatt ulovlig og viser vel akkurat det som er diskutert før at piratkopiering ikke bare er til eget bruk,men også til venner og bekjente Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det er noen filmer jeg har fått kopiert av en kamerat av meg 8756166[/snapback] Tråden stenges. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg