ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noen som vet om noen greie hoteller som ligger litt sentralt i Stockholm? har planer om å dra dit i slutten av juni/begynnelsen av juli. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Scandic Contenental. http://www.scandic-hotels.com/continentalstockholm Ligger fint til, kort avstand til gamlebyen og en del andre steder. Fine rom, og fint hotell. Bodde der én natt, var veldig koselig hotell. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 I hvilken prisklasse tenker du på? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg vil anbefale Clarion Hotel hvis du vil bo på et kult hotell med fantastisk service Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 I hvilken prisklasse tenker du på? pirsklasse har jeg ikke tenkt så mye over... cirka 700-1000 kroner per natt rundt regnet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tja, Sheraton Stockholm er jo meget bra. Dersom du øker budsjettet ditt med noe ekstra kan du jo prøve Grand Hotel, som etter min mening er nordens beste hotell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå