molland Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei Når man skal bruke acronis til å ta en hdd backup eller kopi av en disk på kanskje 200gb, vil det da ta "vinter å vår" før den blir ferdig med å kopiere innholdet til neste disk? Eller hvor lang tid kan man forvente att det tar? Antar det går på pc'ens "muskler" min er iallefall 3 ghz og 2 gb ram Skulle ha tatt en kopi av en disk til en annen s-ata disk Frode Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Prosessor har lite å si ved kopiering. Det er hastigheten på disk-kontrolleren og hastigheten på harddisken som gjelder (i hovedsak). Kopiering går med samme hastighet som det gjør i Windows, omtrentlig. Hvor lang tid det tar å kopiere, avhenger jo av hvor mye data som ligger på disken. Skal du kopiere fra S-ATA til S-ATA, eller fra PATA til S-ATA? Endret 1. juni 2007 av Caze Lenke til kommentar
molland Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hei Det er mellom s-ata disker og en e-sata må flytte litt på filer, fordi det er en hjemmepc som skal leveres tilbake og jeg antar de vil ha de samme diskene som fulgte med pc'en tilbake igjen OS disken er heldigvis min egen. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå