Gå til innhold

Pakken fra Amazon har forsvunnet i posten


Anbefalte innlegg

Litt småirritert nå. Pakken fra Amazon har forsvunnet i posten og jeg har smurt meg med tålmodighet og ventet i 5 uker før jeg fikk bekreftet det av Amazon.com i dag.

 

Fikk følgende mail:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Greetings from Amazon.com.

 

I'm sorry, but it appears that your order has been lost in shipping.

I've placed a new order for the lost shipment to be shipped to you

as soon as possible.

 

To ensure that your order is delivered quickly and efficiently, and

that these items are not held up by delays in customs clearance

procedures, we create a replacement order with charges when an

international order is lost, damaged, or incorrect. The charge for

this order is $29.15. We're also refunding the same amount to your

original order. Both the charge and refund will be applied to the

credit card used on the original order; the refund should be

processed within the next 2-3 business days.

 

Er det slik å forstå at de overfører penger tilbake til kortet for så å trekke det ut igjen for et nytt ordre? Jeg lider vel ikke noe økonomisk tap for dette vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...