Goliath Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Litt småirritert nå. Pakken fra Amazon har forsvunnet i posten og jeg har smurt meg med tålmodighet og ventet i 5 uker før jeg fikk bekreftet det av Amazon.com i dag. Fikk følgende mail: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Greetings from Amazon.com. I'm sorry, but it appears that your order has been lost in shipping. I've placed a new order for the lost shipment to be shipped to you as soon as possible. To ensure that your order is delivered quickly and efficiently, and that these items are not held up by delays in customs clearance procedures, we create a replacement order with charges when an international order is lost, damaged, or incorrect. The charge for this order is $29.15. We're also refunding the same amount to your original order. Both the charge and refund will be applied to the credit card used on the original order; the refund should be processed within the next 2-3 business days. Er det slik å forstå at de overfører penger tilbake til kortet for så å trekke det ut igjen for et nytt ordre? Jeg lider vel ikke noe økonomisk tap for dette vel? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det stemmer, über. De trekker penger og tilbakefører. Går uproblematisk for det. Du lider intet tap pga. dette. Jeg har også mistet pakke i posten fra amazon, og det gikk kjempegreit Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ser at jeg har fått en ny estimate dato til 9 Juni. Vil det si at de sender dem med ekspress som kompensasjon? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Estimatet stemmer skjelden, men det er uansett ikke noe problem Jeg fikk det sendt som express, ja.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Er det UK eller USA? 8755943[/snapback] Utheving av .com i adressen skulle gi indikasjon på at vi snakker om USA Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tar den, skylder på "morraøyne". Hvis den blir sendt i dag, kan den fint være hos deg den 9.juni, selv om den ikke er sendt som ekspress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå