acewolf Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei har kjøpt meg sony vegas. jeg kan se filmene når ejg holder på å redigere de, men når jeg render til f.eks wmv eller avi og prøver å starte filmen på pc står filmen bare å går på tidlinja, men hverken bildet eller lyd. hva kan dette ha seg?? takker for svar.. ny info:: Overførte filmen til min laptop, men de virker fortsatt ikke... Endret 1. juni 2007 av acewolf Lenke til kommentar
Dzeas Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 vær obs på hva slags innstillinger du bruker når du rendrer... hvor stor blir filen etter rendring da? Lenke til kommentar
acewolf Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 vær obs på hva slags innstillinger du bruker når du rendrer...hvor stor blir filen etter rendring da? 8756354[/snapback] Kommer helt ann på. Nå består filmen av 7 bilder (jpg) og en 15 sekunders filmsnutt på slutten. Og hvis jeg renderer som vmw blir filen ca 4 mb, og avi blir ca 138 mb Men det skal da gå ann å se filmen uansett hva slags format jeg velger å rendere til?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Merk hele filmen på tidslinja før du renderer. Det gjøres akkurat på samme måte som når du velger et enkelt utsnitt som skal loope når du redigerer. Bare trykk litt over tidslinja og "dra" over hele lengden til filmen. Endret 10. juni 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Merk hele filmen på tidslinja før du renderer. 8826232[/snapback] Og hvorfor det? Vegas rendrer jo hele filmen hvis man ikke har krysset for "Render loop region only". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) En gang var jeg nødt til å gjøre det før jeg renderte. Vet ikke hvorfor. Prøvde uten og det funket ikke. Sikkert en bug elns. Endret 11. juni 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå