co2 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg har en masse bilder jeg har lyst å slenge til noen endringer på. Og da alle skal ha det samme så blir det litt tåpelig å ta alle bildene hver for seg. Hvordan kan jeg ta alle samtidig? - ANYONE!? Driver med eksamen nemlig Endret 1. juni 2007 av co2 Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 På hvilken måte? Hvis du skal gjøre de mindre for eksempel så finnes det mange småprogrammer for det.. bare google på image size batch converter Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Image adjustments og sharpen. Endret 1. juni 2007 av co2 Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 http://www.autoimager.com/ bare et eksempel.. Hvordan man gjør det i PS vet jeg desverre ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Lag ein action og køyr den på alle bileta med File --> Automate --> Batch, eller File --> Scripts --> Image Processor. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Først må du lage "actions". Deretter kan du se her. Endret 1. juni 2007 av w3p Lenke til kommentar
perottol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gjør som Torbjørn sier: 1. Lag en action som inneholder de du vil gjøre 2. File --> Scripts --> Image Processor Image Processor kan være enklere å forstå enn Automate batch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå