Joachim_F Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det heftige krigsspillet Red Orchestra: Ostfront 41-45 har fått en rekke store nyheter. Les mer Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Herlig! Synd at man må bruke C:\ stasjonen for å installere Red Orcestra (Steam), eneste stasjonen jeg har lite plass på Endret 1. juni 2007 av Colossus Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Brettene er egentlig ikke nye. De er bare ti kjempegode custom-brett som har blitt gjort "offisielle", som man nå finner i den offisielle brett-lista. Den største nyheten er dog selvsagt at servere nå kan støtte dobbelt så mange spillere som før (noen servere hadde dog installert modifikasjoner som gjorde det mulig for 50 spillere å være inne samtidig - noe som gikk svært fint, og serveren(e) var konstant full). Tripwire er helt brilliante. De gjør det alle andre spillutviklere aldri gjør. Når de kommer med oppdateringer, legger de ting som man absolutt ikke forventer. Å høyne max-players til 64 har jeg aldri sett før. Kanskje noe å lære for de store utviklerne, som bare lager spill med støtte for 16 spillere? Uansett, jeg har to gjestepass som jeg ikke har bruk for. Om noen har lyst på litt RO-action, så bare send en PM. EDIT: Forresten kjempefint at Gamer kommer med nyheter rundt RO. RO får et større og større community hver dag, men det kan ikke bli for mye. Sånne nyheter vil alltids kunne kapre noen nye spillere. Takker, Gamer. EDIT2: har gitt vekk begge gjestepassene nå. Endret 1. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 vurderer faktisk å kjøpe meg spillet nå. Var sååå nær å kjøpe spillet dagen den kom ut, men lot vær pga jeg spilte altfor mye cs og hadde aldri fått tid til å spille det uansett. Men nå som jeg er ferdig med cs for godt, ser det ut som om Red Orchestra kan være en god, om ikke bedre erstatning Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Dette fikk meg til å plukke fram RO igjen. Et artig og annerledes spill. Har to gjesteplasser hvis noen er interessert. Edit: gone. Endret 1. juni 2007 av Thor_F Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Herlig! Synd at man må bruke C:\ stasjonen for å installere Red Orcestra (Steam), eneste stasjonen jeg har lite plass på 8757300[/snapback] Er bare å flytte steam det da, bare husk å fjerne steamapps mappa først Edit: Altså flytte den så den ikke blir fjernet under avinstalleringen av Steam. Endret 1. juni 2007 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har nett skaffa meg eit gues pass Det blir nok ikkje så mykje søvn i natt Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Noen som tilfeldigvis har et guest pass til meg? Kunne tenkt meg å teste dette spillet siden eg like andre verdenkrigs spill . Håper det ordner. -Aleks Edit:Mail visst noen vil sende: [email protected] Endret 1. juni 2007 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nokon som har eit guest pass å unnvere? Har frykteleg lyst til å prøve. Skulle gjerne kjøpt, men er redd eg har for dårleg pc. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nokon som har eit guest pass å unnvere? Har frykteleg lyst til å prøve. Skulle gjerne kjøpt, men er redd eg har for dårleg pc. 8761688[/snapback] Spillet kjører på Unreal2-motoren, så du har definitivt ikke for dårlig PC. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som er for å lage en egen tråd der man kan utveksle gjestepass? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som er for å lage en egen tråd der man kan utveksle gjestepass? 8765743[/snapback] Sikkert en god idé. Men du trenger ikke bruke denne tråden for å finne ut av det :-) Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Bare lurte på om det var steming for det. Mekker en eg så får vi se. Er bare kos at flere får prøvd seg. Trengs flere spiller i RO. Byttetråd her. Endret 2. juni 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 RO var siste PC-spillet eg spillte mye. Orker ikkje PC lenger om dagen, men denne nyheten her kan faktisk føre meg inn på andre tanker ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg