Venin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ved omtrent hver 10ende boot av Vista får jeg dette påloggingsbildet: http://home.no.net/ozipo/skjerm.JPG Fargene er selvsagt fortsatt helt skada hvis jeg logger inn. Problemene oppsto når jeg installerte Vista 64bit (har nå formatert og lagt inn 32bit i stedet), og det er ingen tegn til artifakter før Vista lastes inn. OS jeg brukte før Vista var XP. Jeg har bytta ut stock vifte på skjermkortet med en Zalman-greie. Temperaturen sank vel 15C idle når jeg gjorde det, så jeg tviler egentlig på at det er skjermkortet som blir for varmt. Dessuten fikses problemet ved å bare ta reboot igjen, og det oppstår bare når jeg starter maskinen eller tar en reboot. -Aldri f.eks ved intens spilling. Nyeste Catalysts er installert. Vista 32Bit som OS. Powercolor Radeon X1900 GT E6300 @ 2,8 GHz med Zalman 9500-kjøling. Gigabyte GA-965P-DS4 MIST 500 W Lenke til kommentar
ole_guffen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tipper det er Vista som ikke liker skjermkortet ditt jeg, men hakke vært så mye borti Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå