krizzzy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kjem til å legge opp notatane mine er når eg er ferdig med dei. Andre som vil dele sine med andre? Eventuelt komme med tips og liknande før mandag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kommer muligens med noe på søndag. Ole Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Blir nok på søndag her òg Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Var ikkje så mykje aktivitet her. Har det noko for seg å legge det ut i det heile? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er det lov til å ha med notatark på Bedøk VK1 eksamen? Lærer har ikke sagt noe om det, men hvis dere får lov på VK2 burde vi kanskje få lov også... Btw, har dere lov til å ha med Økonomi Leksikon og egne modeller? Synes modellen fra bedøk forlaget regnskap_2000 er veldig uoversiktlig, så vurdere å bare lage en egen ramme modell selv som jeg tar med på minnepenn... Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Vi kan ta med 4 sider med notatar. Ellers så må vi bruke dei modellane som ligg på maskina, men vi kan jo lage våre eigne. Kjem til å lage min eigen på eine oppgåve, men den har eg tatt print screen av og lagt til i notatane... Lenke til kommentar
danielvh Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Krizzzy: hadde vert fint om du kunne legge opp notatarket dit =) Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Blir om eit par timar i såfall. Mesteparten er frå den forrige tentamenen min som nesten var heilt lik når det kjem til førebuingsark. Så det kan kanskje vere litt vanskeleg å skjønne samanhenge eit par plassar. Og så er det på nynorsk Lenke til kommentar
danielvh Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Blir om eit par timar i såfall. Mesteparten er frå den forrige tentamenen min som nesten var heilt lik når det kjem til førebuingsark. Så det kan kanskje vere litt vanskeleg å skjønne samanhenge eit par plassar. Og så er det på nynorsk 8773493[/snapback] hehe ok nynorsk ftw ja ! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) krizzy, hvordan går det? er litt spent på dine notater. Endret 3. juni 2007 av tbend Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Litt av poenget var jo at vi skulle dele erfaringar. Ikkje at kun ein person skulle legge opp notatane sine og så at resten skulle skrive av dei Tips til korleis eg skal legge det opp forresten? Endret 3. juni 2007 av krizzzy Lenke til kommentar
danielvh Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) du kan laste det opp som tekstfil her : http://www.mediafire.com eg har lagt ut mine notat så langt som eg har komt, kjem til å notere meir utover kvelden. http://www.mediafire.com/?4pzbtomtyf1 Endret 3. juni 2007 av danielvh Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 3. juni 2007 av krizzzy Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det jeg har gjort er bare en liten del av det du har skrevet, krizzzy. Hva med å bare legge teksten rett inn i forumet her? Så man kan luke ut det som er av interesse, samt lettere å lese. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Blir kanskje litt i overkant lett for deg/dykk? Endret 4. juni 2007 av krizzzy Lenke til kommentar
Meena123 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det lov til å ha med notatark på Bedøk VK1 eksamen? Lærer har ikke sagt noe om det, men hvis dere får lov på VK2 burde vi kanskje få lov også... Btw, har dere lov til å ha med Økonomi Leksikon og egne modeller? Synes modellen fra bedøk forlaget regnskap_2000 er veldig uoversiktlig, så vurdere å bare lage en egen ramme modell selv som jeg tar med på minnepenn... 8771640[/snapback] Hei.. Jeg har også kommet opp i bedriftsøkonomi eksamen, går på VK1. Vi får lov til å ha med en A4ark, med egne notater på.. Når har du eksamen..? Jeg har torsdag 4. juni.. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Det er 4 juni i dag. Lenke til kommentar
Meena123 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er 4 juni i dag. 8779243[/snapback] Sorry mente 7. juni:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå