Gå til innhold

Hengelåsikon på tråder

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hvorfor noen setter en hengelås på noen av trådene jeg legger ut? Hvem er det som gjør dette? Kan jeg også stenge tråder jeg ikke liker?

Jeg ser ikke helt poenget i å gjøre dette bare fordi det finnes lignende fra før av eller at de ligger i feil kategori. Synes det rett og slett er litt tåpelig, minner meg om tilfeller av maktmisbruk jeg opplevde i forsvaret, der sjefer som hadde lite å gjøre fant på problemer bare for å vise at det var de som bestemte.

Mvh

Mannemann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hengelås vil si at tråden er stengt av en moderator. (Altså en av "sjefene" her på forumet.) Dette er det kun de som har fullmakt til å gjøre. Hvis de gjør det fordi det allerede finnes en tilsvarende tråd, holder det som oftest å bruke den, hvis ikke hadde det nok vært 20-30 tråder om samme emne.

Ser du nevner maktmisbruk. Det er nok ikke det det er snakk om, kun å holde orden på forumet og dets brukere.

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Hengelås vil si at tråden er stengt av en moderator. (Altså en av "sjefene" her på forumet.) Dette er det kun de som har fullmakt til å gjøre. Hvis de gjør det fordi det allerede finnes en tilsvarende tråd, holder det som oftest å bruke den, hvis ikke hadde det nok vært 20-30 tråder om samme emne.

Ser du nevner maktmisbruk. Det er nok ikke det det er snakk om, kun å holde orden på forumet og dets brukere.

8755345[/snapback]

ok. forstår. hvordan blir man moderator? Er det de som har laget forumet?

Lenke til kommentar

Eg tok ein kikk på trådane dine som er blitt stengt og i alle tilfellene har det blitt forklart kvifor av moderator som stengte den.

Eksempler på kvifor ein tråd kan bli stengt:

- Emnet er diskutert før/det finnes ein tråd om det frå før av som du kan bruke

- Tråden er feilposta

- Den blir spurt om hjelp til piratkopiering

- Osv...

Les litt på våre retningslinjer så får du ein fin oversikt. Flytter denne tråden samtidig til riktig kategori. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...