Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp til valg av trådløs router

Anbefalte innlegg

Har idag en kombinert ADSL/trådløs router fra Belkin, men denne kan jeg nå kun bruke for 1 PC, siden jar har gått over til fiber og siden dette er en integret ADSL modem kan denne ikke lenger brukes.

Har snust litt på den nye til D-link, 655 er det vel den heter. Noen erfaringer/synspunkter?

Ønsker en som har stor rekkevidde, dvs at jeg og kan sitte ute på terrassen med en øl, men og kunne sitte nede i 1 etg. Routeren vil stå i stuen i 2 etg, hvor utgang til terasse.

Utseende er ikke det vikitgste, men Linksys har jo ikke noen spesielt fine som jeg har sette enda ihvertfall. Men det viktigste er at jeg ka ha flere PC'er trådløst oppkoblet, rekkevidde og ikke minst sikkerhet.

Er det derfor noen som har noen anbefalinger å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har idag en kombinert ADSL/trådløs router fra Belkin, men denne kan jeg nå kun bruke for 1 PC, siden jar har gått over til fiber og siden dette er en integret ADSL modem kan denne ikke lenger brukes.

Har snust litt på den nye til D-link, 655 er det vel den heter. Noen erfaringer/synspunkter?

Ønsker en som har stor rekkevidde, dvs at jeg og kan sitte ute på terrassen med en øl, men og kunne sitte nede i 1 etg. Routeren vil stå i stuen i 2 etg, hvor utgang til terasse.

Utseende er ikke det vikitgste, men Linksys har jo ikke noen spesielt fine som jeg har sette enda ihvertfall. Men det viktigste er at jeg ka ha flere PC'er trådløst oppkoblet, rekkevidde og ikke minst sikkerhet.

Er det derfor noen som har noen anbefalinger å komme med?

8755310[/snapback]

Har selv D-link men ikke den nyeste, og er veldig fornøyd. Veldig bra signal styrke, over lange avstander.

"Ønsker en som har stor rekkevidde, dvs at jeg og kan sitte ute på terrassen med en øl, men og kunne sitte nede i 1 etg. Routeren vil stå i stuen i 2 etg, hvor utgang til terasse."

Driver med akkurat det samme, er genialt. :thumbup:

Lykke til med Valget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...