fabio Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har et lite problem med et eller annet. Når skjermen min skal vise mørke farger, ses spesielt på svart, fremtrer disse som litt lysere. Brightness står på 50 av 100 så det er ikke problemet. Jeg har et msi gf4ti4200 skjermkort og en hansol 730 E skjerm. Har ikke installert den disketten som fulgter med skjermen, men hvem gjør vel det ? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du må nok kalibrere skjermen din. Dersom du har Adobe Photoshop installert bruker du Adobe Gamma som følger med, det ligger som et element i kontroll panelet. Hvis ikke kan du bruke f.eks 3Deep som du finner på www.3deep.com Lenke til kommentar
fabio Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 takk skal du ha, jeg prøver det nu Lenke til kommentar
fabio Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Det funket utmerket. Igjen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hyggelig å være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå