Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hvordan kan jeg spille med mus og tastur på PS2? EDIT: USB mus og USB tastatur seff Endret 1. juni 2007 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 du kan ikke det.. Mus kan brukes i noen spill for å spille (vet det er et spill som hetr constructor som bruker det). Tastatur kan vel bare brukes til å skrive på en del tjenester osv... men så vidt jeg vet så går det ikke ann å bruke de sammen for å spille "PC-style" Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor skulle man ville spille med mus og tastatur på ps2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis man spiller Strategy spill. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor ikke spille strategi spill på pc da? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 du kan ikke det.. Mus kan brukes i noen spill for å spille (vet det er et spill som hetr constructor som bruker det). Tastatur kan vel bare brukes til å skrive på en del tjenester osv... men så vidt jeg vet så går det ikke ann å bruke de sammen for å spille "PC-style" 8755297[/snapback] Det går absolutt an å bruke, så lenge spillet støtter det. Står som regel bak på coveret om det gjør det. Spilte i alle fall Half-Life med mus og tastatur på PS2 for leeenge siden. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 du kan ikke det.. Mus kan brukes i noen spill for å spille (vet det er et spill som hetr constructor som bruker det). Tastatur kan vel bare brukes til å skrive på en del tjenester osv... men så vidt jeg vet så går det ikke ann å bruke de sammen for å spille "PC-style" 8755297[/snapback] Det går absolutt an å bruke, så lenge spillet støtter det. Står som regel bak på coveret om det gjør det. Spilte i alle fall Half-Life med mus og tastatur på PS2 for leeenge siden. 8756215[/snapback] Det går an og sånn som han sier "Hvis spillet støtter det" Hvis du kjøper et spill som er avhengig av tastatur og/eller mus skal de som du kjøper det av informere deg om det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Det finnes en "duppedings" som gjør at man kan bruke mus og tastatur på et hvilket som helst spill. Dette er en sak man plugger inn i gameporten og som har inngang til PC-tastatur og mus med PS2-plugg (Nei, IKKE Playstation2-plugg!) Den er grei nok hvis man kun skal bruke tastaturet. Man kan da programmere den så man får kontrollknappene der man vil på tastaturet. Mus-funksjonen suger derimot noe så inni et hel### av en annen verden at jeg ser på den som så og si ubrukelig. (MYE forsinkelse og begrensning på bevegelseshastigheten). Edit: Fant navnet. SmartJoy Frag heter den. Endret 2. juni 2007 av sedsberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hva men hvis jeg har USB Tastatur og Mus? (som jeg har skrevet i første post) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hva men hvis jeg har USB Tastatur og Mus? (som jeg har skrevet i første post) 8767734[/snapback] Da plugger du dem rett i USB-porten. Det vil fungere optimalt, men som sagt tidligere må spillet støtte det. Eventuelt kan du skaffe deg en USB til PS2 overgang og bruke duppedingsen vist ovenfor. Da fungerer det slettes ikke optimalt, men derimot i alle spill. Endret 2. juni 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå