mcgroven Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Doom-skaperne i id Software er godt i gang med sitt nye spillkonsept. Les mer Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg som hadde håpet på Wolfenstein slottet i ny grafisk stil a la UE3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Doom 3 var impornerente i early "alpha/beta", ja lå ute på snuske sider, men sansynligvis lekket ut med vilje som teaser. Den krevde relativt lite av maskinvaren, syns kansje det var det mest imponerende. Grafikken var selvfølgelig pen, men ikke noe overdådig vakker+ at vi skvatt rett som det var:) Håper som sagt tidligere at dette nye spillet legger in noe mer handling og godt gameplay. Endret 1. juni 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Doom, Quake og Wolfenstein kan legges på hylla en stund nå synes jeg. Bra å høre at de jobber med noe som er litt annerledes, spent på å se hva det kan være. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Spillselskapet kan samtidig avsløre at de er godt i gang med sin helt nye tittel, som har en rykende fersk grafikkmotor fra utvikler John Carmack.Har på følelsen at dette, nok en gang vil jeg si, blir mer en slags demo av hva motoren i spillet kan gjøre enn et bra spill. På den andre side er det jo hyggelig hvis jeg blir overrasket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Lager John grafikkmotoren helt alene? Eller har han noen med seg? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Lager John grafikkmotoren helt alene? Eller har han noen med seg? 8757059[/snapback] Han er vel neppe alene om det, men det er vel ingen tvil om at mannen vet hva han gjør. Jeg leste en gang før quake 3 kom ut, at han foretrakk å jobbe alene på et hotel med en laptop. Da fikk han gjort mest i følge han selv. Hvor gammelt er Doom 3 nå? 2 år? 3? Jeg syns nå fortsatt at det ser bra ut, men i motsetning til quake 3 så er det ikke så mange som lisenserte doom 3 motoren. Kanskje derfor det har vært litt mindre ståhei rund den. Quake wars, og Prey? er det flere? Jeg gleder meg ihvertfall til å se hva som kommer fra Id neste gang. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Spennende. Det er forresten en liten skrivefeil i artikkelen: Jeg tror at den vi vise folk, akkurat som da vi viste frem Doom 3 for første gang Skal vel være "vil", og ikke "vi". Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Håper id satser på å lage et *gøy* spill. Ikke kun satse på rå grafikk - noe som gjorde at Doom 3 ble et skikkelig crappy spill. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Doom 3 var nå ikke SÅ dårlig da. Joda, det var repeterende, men det var til tider rimelig scary De fulgte den same gamle oppskriften, nemlig hjernedød skyting. Endret 2. juni 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Vel, jeg ble lei halvveis igjennom spillet, men det varierer vel fra person til person. Har ikke spilt utvidelsespakken enda, men får vel gjøre det. Tror jeg så den i ei billigkorg ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg var ikke halveis ferdig med doom 3 før jeg ble rett og slett møkkalei.. Så møkkalei av og gå rundt i mørket med en forbaskade lommelykt...jeg brukte faktisk ganske lang tid for å runde doom 3...Jeg følte at jeg måtte runde spillet men det rett og slett et ork og spille doom 3 videre etter pauser...It's a dirty job But I had to do it.. :!: Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Eg for min del elsket doom 3. Har rundet Doom og ROE flere ganger. Blant annet på nightmare, som var litt pes Ser virkelig frem til et helt nytt spill fra id. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg som hadde håpet på Wolfenstein slottet i ny grafisk stil a la UE3 8755774[/snapback] Carmack ville aldri brukt en annens motor. Han har mer enn nok penger og folk til å lage sin egen motor. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Welcome to Armadillo Aerospace! Armadillo Aerospace is a small research and development team working on computer-controlled LOX/ethanol rocket vehicles, with an eye towards manned suborbital vehicle development in the coming years. The team currently consists of a bunch of guys, a girl, and an armadillo named Widget. Our fearless leader, John Carmack, will lead us to space and, well, outer space. Please feel free to make yourselves at home and check out our journey. http://armadilloaerospace.com/n.x/Armadillo/Home Dataspill og romfart, det er gutten sin det! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Fra WWDC keynote: So the last couple of years at iD we've been working in secrecy on next-gen tech and a game for it... this is the first time we're showing anything we've done on it publicly." iD Tech 5... "What we've got here is the entire world with unique textures, 20GB of textures covering this track. They can go in and look at the world and, say, change the color of the mountaintop, or carve their name into the rock. They can change as much as they want on surfaces with no impact on the game. We're going to be showing on a Mac, PC, PS3, and Xbox at E3, we'll have another Mac announcement at E3." That was it? It was neat, but not really an "announcement. Noen bilder fra en tech demo av nye grafikk motoren: Endret 11. juni 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Så ut til å være veldig bra detaljer i det ansiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg