Gå til innhold

«Magiske» Carmack godt i gang (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom 3 var impornerente i early "alpha/beta", ja lå ute på snuske sider, men sansynligvis lekket ut med vilje som teaser.

 

Den krevde relativt lite av maskinvaren, syns kansje det var det mest imponerende.

Grafikken var selvfølgelig pen, men ikke noe overdådig vakker+ at vi skvatt rett som det var:)

 

Håper som sagt tidligere at dette nye spillet legger in noe mer handling og godt gameplay.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Spillselskapet kan samtidig avsløre at de er godt i gang med sin helt nye tittel, som har en rykende fersk grafikkmotor fra utvikler John Carmack.
Har på følelsen at dette, nok en gang vil jeg si, blir mer en slags demo av hva motoren i spillet kan gjøre enn et bra spill. På den andre side er det jo hyggelig hvis jeg blir overrasket :)
Lenke til kommentar
Lager John grafikkmotoren helt alene? Eller har han noen med seg? :p

8757059[/snapback]

 

Han er vel neppe alene om det, men det er vel ingen tvil om at mannen vet hva han gjør.

Jeg leste en gang før quake 3 kom ut, at han foretrakk å jobbe alene på et hotel med en laptop. Da fikk han gjort mest i følge han selv.

 

Hvor gammelt er Doom 3 nå? 2 år? 3?

Jeg syns nå fortsatt at det ser bra ut, men i motsetning til quake 3 så er det ikke så mange som lisenserte doom 3 motoren. Kanskje derfor det har vært litt mindre ståhei rund den. Quake wars, og Prey? er det flere?

 

Jeg gleder meg ihvertfall til å se hva som kommer fra Id neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg var ikke halveis ferdig med doom 3 før jeg ble rett og slett møkkalei..

Så møkkalei av og gå rundt i mørket med en forbaskade lommelykt...jeg brukte faktisk ganske lang tid for å runde doom 3...Jeg følte at jeg måtte runde spillet men det rett og slett et ork og spille doom 3 videre etter pauser...It's a dirty job But I had to do it.. :!:

Lenke til kommentar

Welcome to Armadillo Aerospace!

 

Armadillo Aerospace is a small research and development team working on computer-controlled LOX/ethanol rocket vehicles, with an eye towards manned suborbital vehicle development in the coming years.  The team currently consists of a bunch of guys, a girl, and an armadillo named Widget.  Our fearless leader, John Carmack, will lead us to space and, well, outer space.  Please feel free to make yourselves at home and check out our journey.

http://armadilloaerospace.com/n.x/Armadillo/Home

 

Dataspill og romfart, det er gutten sin det! ;)

Lenke til kommentar

Fra WWDC keynote:

 

So the last couple of years at iD we've been working in secrecy on next-gen tech and a game for it... this is the first time we're showing anything we've done on it publicly." iD Tech 5... "What we've got here is the entire world with unique textures, 20GB of textures covering this track. They can go in and look at the world and, say, change the color of the mountaintop, or carve their name into the rock. They can change as much as they want on surfaces with no impact on the game.

 

We're going to be showing on a Mac, PC, PS3, and Xbox at E3, we'll have another Mac announcement at E3." That was it? It was neat, but not really an "announcement.

 

Noen bilder fra en tech demo av nye grafikk motoren:

post-6993-1181590293_thumb.jpg

post-6993-1181590299_thumb.jpg

post-6993-1181590305_thumb.jpg

post-6993-1181590312_thumb.jpg

post-6993-1181590318_thumb.jpg

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...