Gå til innhold

Mona Lisas smil mysteriet er løst!

Joachim89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. det er ikke humor..

dette er jo en stor oppdagelse jeg har gjort. Jeg har oppdaget at Mona Lisa var pedofil. Er det morsomt syns dere?

Det er altså jeg som har lagd det bildet over.

Kan det stemme tror dere? Var hun pedofil?

Lenke til kommentar

Eller Da Vinci skulle male den perfekte kvinne, og kanskje den perfekte kvinne er glad. Ikke vet jeg men skulle jeg malt en perfekt kvinen ville jeg lagd henne glad og litt lur.

Endret av Mott
Lenke til kommentar

Eller kanskje han bare malte smilet slik bare fordi han følte for det? Det er det ingen som har tenkt på tror jeg. Eller kanskje han malte det slik bare slik at pretensiøse kunstkritikere skulle ha noe å klø seg i håret over. Det kan stemme med det intrykket jeg har fått av Da Vinci som en liten luring. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
You guessed 10 of 19 correctly (%52.6). Your grade: D

Out of 2,043,544 people who took this test, the average score is: %49.1

bedre en de fleste!

8771384[/snapback]

Fikk det samme! :thumbup:

Fresh test :D

Er nok enig i at Mona Lisa var pedofil. Ligner på en av de sleskete typene :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvorfor folk tenker så mye på dette bildet. Det er Mona Lisa, ei søt jente som smiler. Er det noe mer spennende enn det..?

Enig.. og uansett så kan INGEN noensinne finne ut det hvis det skulle være noe mer bak det hele, ettersom INGEN kan vite hva personen som malte det tenkte på ;)

You guessed 13 of 19 correctly

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Jeg lurer litt på hvorfor folk tenker så mye på dette bildet. Det er Mona Lisa, ei søt jente som smiler. Er det noe mer spennende enn det..?

Enig.. og uansett så kan INGEN noensinne finne ut det hvis det skulle være noe mer bak det hele, ettersom INGEN kan vite hva personen som malte det tenkte på ;)

You guessed 13 of 19 correctly

Leonardo Da Vinci er personen som malte det om du lurte :!:

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...