Joachim89 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nå har vi klart å løse mysteriet om Mona Lisas smil! skjekk denne siden for å lære hvordan du kjenner igjen en pedofil: How To Spot A Pedophile Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 thebestpageintheuniverse.net er virkelig en av de bedre sidene på Internet. Lo godt av artikkelen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Maddox er bare genial, og jeg lo godt av den pedo-testen han har. Men denne posten passer vel bedre her? Lenke til kommentar
Joachim89 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Nei. det er ikke humor.. dette er jo en stor oppdagelse jeg har gjort. Jeg har oppdaget at Mona Lisa var pedofil. Er det morsomt syns dere? Det er altså jeg som har lagd det bildet over. Kan det stemme tror dere? Var hun pedofil? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 eller så var det fordi det er litt stas å bli malt så derfor ville hu smile? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Eller Da Vinci skulle male den perfekte kvinne, og kanskje den perfekte kvinne er glad. Ikke vet jeg men skulle jeg malt en perfekt kvinen ville jeg lagd henne glad og litt lur. Endret 1. juni 2007 av Mott Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har aldri forstått hva "ekspertene" mener med hemmelig smil. skal man være sur å lei seg når man blir malt bilde av da? synes ikke det ligner et smil engang jeg. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 You guessed 10 of 19 correctly (%52.6). Your grade: D Out of 2,043,544 people who took this test, the average score is: %49.1 bedre en de fleste! Lenke til kommentar
nilox Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Eller kanskje han bare malte smilet slik bare fordi han følte for det? Det er det ingen som har tenkt på tror jeg. Eller kanskje han malte det slik bare slik at pretensiøse kunstkritikere skulle ha noe å klø seg i håret over. Det kan stemme med det intrykket jeg har fått av Da Vinci som en liten luring. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 You guessed 10 of 19 correctly (%52.6). Your grade: D Out of 2,043,544 people who took this test, the average score is: %49.1 bedre en de fleste! 8771384[/snapback] Fikk det samme! Fresh test Er nok enig i at Mona Lisa var pedofil. Ligner på en av de sleskete typene Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Men er Mona Lisa kvinne eller mann? Dette spørsmålet har plaget meg lenge... Lenke til kommentar
kaizer2x Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 haha.. det må vært lett å være kriminell på den tiden da vinchi levde... :!: eks: pedofil.. hvem ville hørepå en dum unge? så det er da godt mulig at hun var det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Men er Mona Lisa kvinne eller mann? Dette spørsmålet har plaget meg lenge... 8824262[/snapback] Er nok ei dame. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg lurer litt på hvorfor folk tenker så mye på dette bildet. Det er Mona Lisa, ei søt jente som smiler. Er det noe mer spennende enn det..? Lenke til kommentar
kaizer2x Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 nei:P.. eller.. for noen er det sikkert det men tingen med dette bildet er da ikke bare smilet hennes, det er at vis fjeset var i en firkantet ramme så ville den rammen vært perfekt plasert blablabla.. det var noe sånt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg lurer litt på hvorfor folk tenker så mye på dette bildet. Det er Mona Lisa, ei søt jente som smiler. Er det noe mer spennende enn det..? Enig.. og uansett så kan INGEN noensinne finne ut det hvis det skulle være noe mer bak det hele, ettersom INGEN kan vite hva personen som malte det tenkte på You guessed 13 of 19 correctly Lenke til kommentar
Ashlee Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Men er Mona Lisa kvinne eller mann? Dette spørsmålet har plaget meg lenge... Kan hende det var selvportrett av Leonardo Da Vinci.. vet aldri Lenke til kommentar
Joney Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg lurer litt på hvorfor folk tenker så mye på dette bildet. Det er Mona Lisa, ei søt jente som smiler. Er det noe mer spennende enn det..? Enig.. og uansett så kan INGEN noensinne finne ut det hvis det skulle være noe mer bak det hele, ettersom INGEN kan vite hva personen som malte det tenkte på You guessed 13 of 19 correctly Leonardo Da Vinci er personen som malte det om du lurte :!: Endret 17. april 2008 av Joney Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mange mener Leonardo da Vinci har malt ett slags "sjult selvportrett" at mona lisa er slik han selv tror han ville sett ut som mann. han var jo uhyre optatta av anatomi så ikke ett dumt projekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå