Mannemann Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei alle forumbrukere! Jeg er Mannemann og ønsker alle en god morgen! Jeg har opprettet denne tråden slik at vi kan diskutere ulike aspekter ved sex her. Selv er det mye jeg vil prate om og lurer på, f.eks. tips til å piffe opp sexlivet og vi kan også dele gode og pirrende opplevelser med hverandre. Håper dere vil være med på dette! Det er jo anonymt på dette internettforumet, så dette kan bli gøy! mvh Mannemann Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg foreslår du går å klasker laksen i forumet dedikert til ting som dette. Lenke til kommentar
Mannemann Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 dette fortstod jeg ikke Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=334 Lenke til kommentar
Mannemann Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Denen var flott! Takk skal du ha. Men jeg synes det hadde vært gøy om folk ville skrive her også, siden jeg har laget denne tråden! Da er jeg sjefen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nei, JEG er sjefen og JEG stenger DIN tråd slik at DU og de ANDRE kan diskutere videre i allerede opprettet tråder i dette delforumet! Og god morgen til deg òg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg