Jan-E. Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har to e-postkontoer og når jeg sender e-post så blir den sendt fra "feil" konto automatisk hvis jeg glemmer å skifte manuelt. I kontoinnstillinger har jeg bare gmail-kontoen aktivert under smtp-tjener, men alikevel prioriteres "feil"-kontoen når jeg sender e-post..... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 tools-account settings-outgoing server (SMTP)-klikk på kontoen du vil ha standard- set default (til høyre) tror det skal fikse det, hvis jeg ikke har missforstått spørsmålet. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 tools-account settings-outgoing server (SMTP)-klikk på kontoen du vil ha standard- set default (til høyre) tror det skal fikse det, hvis jeg ikke har missforstått spørsmålet. 8757196[/snapback] Jeg har bare en SMTP-tjener aktivert der og det er den jeg vil ha som førstevalg når jeg sender..... alikevel sendes det med den som ikke står der. Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Fant det ut. Er flaut enkelt, bare å markere kontoen som ikke er uthevet og så trykke på fanen "sett som forvalgt"...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå