Gå til innhold

Lyd og Vista

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg installerte WV har jeg fått store problemer med lyden på min hp-dv2130. Når jeg slår på mute, går den ikke på mute, jeg må deaktivere/aktivere driverne når pcen har gått i dvale.. Mm. Har allerede installert drivere, men kanskje ikke de nyeste?

Btw: Hvordan får jeg lyd kun i høretelefonene mine og ikke i høytalerne på en bærbar pc?

Mvh.

Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket lydkort har du? Jeg opplevde mye problemer og blåskjerm da jeg prøvde å installere AC'97-driver (som dog var utviklet for Vista, men ikke signert av Microsoft).

Når du setter jacken til headsettet ditt i PCen skal det ikke være lyd i høtalerne..

Lenke til kommentar
Sikker på at du har siste drivern til lyden da?

8755219[/snapback]

Hei!

Brukte HP-update og der stod det at jeg hadde den siste drivern. Så gikk jeg inn på HPs sider og installerte den nyeste drivern, reboota, og nå funker alt. Live-update my ass!

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Never trust windows update ;)

Er stadig litt trøbbel med windows sine driver updates, skyr de som pesten selv!

8756302[/snapback]

han brukta da ikke windows update, men hp-update :p:) det kan være greit med slike utilities men aldrig opplevd å få det nyeste av drivere med det nei..

Lenke til kommentar

viiite: Meeen.. Jeg antar at han bare brukte den drivern som dukka opp når han reinstalerte, siden det funka fett med ny driver.. Det er Windows sin driver, med andre ord WinUpdate=THECRAP... ;)

At Hp-updaten sier at det er siste driver, vel kan tyde på at Hp-update er like crap :p men det kan jeg ikke si noe sikkert om ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...