frivilje Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei! Etter at jeg installerte WV har jeg fått store problemer med lyden på min hp-dv2130. Når jeg slår på mute, går den ikke på mute, jeg må deaktivere/aktivere driverne når pcen har gått i dvale.. Mm. Har allerede installert drivere, men kanskje ikke de nyeste? Btw: Hvordan får jeg lyd kun i høretelefonene mine og ikke i høytalerne på en bærbar pc? Mvh. Erlend Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvilket lydkort har du? Jeg opplevde mye problemer og blåskjerm da jeg prøvde å installere AC'97-driver (som dog var utviklet for Vista, men ikke signert av Microsoft). Når du setter jacken til headsettet ditt i PCen skal det ikke være lyd i høtalerne.. Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sikker på at du har siste drivern til lyden da? Lenke til kommentar
frivilje Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Sikker på at du har siste drivern til lyden da? 8755219[/snapback] Hei! Brukte HP-update og der stod det at jeg hadde den siste drivern. Så gikk jeg inn på HPs sider og installerte den nyeste drivern, reboota, og nå funker alt. Live-update my ass! Takker for svar! Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Never trust windows update Er stadig litt trøbbel med windows sine driver updates, skyr de som pesten selv! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Never trust windows update Er stadig litt trøbbel med windows sine driver updates, skyr de som pesten selv! 8756302[/snapback] han brukta da ikke windows update, men hp-update det kan være greit med slike utilities men aldrig opplevd å få det nyeste av drivere med det nei.. Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 viiite: Meeen.. Jeg antar at han bare brukte den drivern som dukka opp når han reinstalerte, siden det funka fett med ny driver.. Det er Windows sin driver, med andre ord WinUpdate=THECRAP... At Hp-updaten sier at det er siste driver, vel kan tyde på at Hp-update er like crap men det kan jeg ikke si noe sikkert om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå