tvamp Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei folkens. Jeg har fått i oppdrag å handle PC i deler til min nevø. Kan man egentlig få et bedre oppdrag? Nå er jeg kanskje litt "rusten" når det gjelder dette, og kunne gjerne fått andres synspunkter på det jeg har plukket ut:Oversikt hos Komplett Pris er ca 10.000,- Endret 1. juni 2007 av tvamp Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Access denied sjekk linken din Lenke til kommentar
tvamp Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Access denied sjekk linken din 8755011[/snapback] Nå da kanskje? Komplett Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Eneste er at du kanskje kunne ha fyrt på en 500 gb som er ca. 250 kr dyrere? Ellers ser det ganske bra ut... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ser grei ut den... Selv ville jeg kanskje vurdert å sette inn en S-ATA DVD-brenner istedenfor IDE, og som han sier over her, en 500 GB disk. Som tastatur, ville jeg valgt Logitech Ultra Flat. Men det burde ikke være noe i veien med det oppsettet. Pantera Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Strømforsyningen kan bli i minste laget. Skal du overklokke er det helt nødvendig med en kraftigere PSU. Se etter en på minimum 500 w av god kvalitet. Lenke til kommentar
tvamp Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Takker og bukker for hjelpa Og da har jeg oppdatert handlelista: - Byttet til Hiper 530w Strømforsyning - Byttet til SATA DVD-brenner. Når det gjelder tastaturet så lar jeg det stå slik inntil videre. Det kan hende kjøperen har egne preferanser når det gjelder tastatur og mus. Og jeg beholder disken på 320GB. Jeg ser at de neste 180GB er billige, men jeg vil heller spare de få kronene på denne istedetfor på noe annet. Han kan da heller kjøpe en disk til ved en senere anledning når denne er blir for liten. Endret 1. juni 2007 av tvamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå