dudley.no Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=141589 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hele greia er jo at jeg helst ville UNNGÅ og snakke med engelskmenn med min engelsk-uttale 8930758[/snapback] Ingenting å være redd for ^^ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har i grunn gode erfaringer fra dem, men noe minus i boka har dem og. Det ene er, alt for lang ventetid! Satt 35min i vent før en kundeservice dame kunne svare meg. Å det andre er, jeg sendte vekk boksen min den 31.Mai, nå har det gått 15 arbeidsdager. Tok en tlf forrige uke, og spurte hva som skjedde og dem viste ikke. Ba meg ringe tilbake om en uke. Nå ringte jeg igjen, fikk beskjed fra en hyggelig dame at service verkstedet mottok boksen min 7.juni å etter det viste hun ikke hva som hadde skjedd. Men hu ba meg ringe tilbake slutten av uka og høre.... Igjen... Begynner og se et mønster her ja.. Hvor lang tid tar det og plukke ned boksen min og ta en titt for og sende den tilbake!! Sist tok det 3 uker.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Og derfor sender man inn xbox360'en sin via butikken man kjøpte den fra . Enklere er det å få ny maskin dersom reparasjon tar mer enn 4 uker også. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kommer dere igjennom hos kundesupporten? Hos meg er det bare piping =/ 80014174 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Stod selv på vent lenge før jeg fikk svar.. og da svarte i tillegg en engelskmann.. Men det skader ikke å trene litt på engelsken i blant så det tok jeg med stor ro. Han lovte meg en boks innen kort tid.. og den kom kjapt iløpet av et par virkedager.. Sendte boxen tilbake med samme mannen.. som var grei og vente mens jeg sopte sammen utstyret.. 1 uke siden.. samme man på telefonen. Boxen var tilbake. Og siden jeg ikke var heime så kunne de glatt levere den der jeg måtte være.. Supert! Kanskje jeg bare var heldig.. Men for å si det mildt den beste servicen jeg noengang har fått fra et større firma. Minnes min tid med mobilproblemer hos Siba... aldri igjen. Endret 25. juni 2007 av RoninMasao Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Ringte 80014174 nå, en person som snakket _nesten_ norsk tok telefonen(utrolig) Eneste jeg fikk svar om var at den var mottatt 29. Mai og det ville ta 20-25 arbeidsdager Forrige tosken jeg snakket med greidde å gi meg et DHL nummer i forrige uke, gudene må vite hvor han fikk den fra Endret 25. juni 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå