p@ge Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 nye Catalyst™ 7.5 Display Driver har kommet med tillegg. Steam og Earthsim ( valgfri begge 2 ) Men jeg opplevde problemer med " Steam ". rulle med musen på sidene forandret seg, var nødt til avinnstallere og installere Catalyst på nytt uten " Steam " da ble alt normalt igjen. ( kan være en feil hos meg også ? ) http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du var da heldig som fikk valgt bort begge. Da jeg skulle hjelpe en venn i går med nye drivere, hentet vi ned siste Catalyst til Radeon Mobility x1600. Det var ikke mulig å klikke "Neste" dersom man valgte bort steam i. Den Earthsim-saken gikk greit å ta bort. Men at man må installere steam for å få drivere fra en seriøs aktør som ATI (evt amd) ga meg en fin kvalme i mellomgulvet. Kommer i hvert fall til å holde meg til Nvidia på mine egne maskiner, om dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Istedet for "express setup" velger du "custom/tilpasset" . Da kan du huke vekk steam/earthsim osv. Alltid funket for meg. Endret 7. januar 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå