RichardE Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja General (gameplay) betaen har starta! 9410764[/snapback] Ifølge hvem ? Er ikke noe offisiellt om dette enda ? 9419601[/snapback] Snakka med Erling, han sa at generel betean har starta Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja General (gameplay) betaen har starta! 9410764[/snapback] Ifølge hvem ? Er ikke noe offisiellt om dette enda ? 9419601[/snapback] Det ble kunngjort sammen med utsettelsen. Du som følger med på forumet må da ha lest den? Lenke til kommentar
xminator Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Venter fortsatt her... Gjør egentlig ingenting, har arbeid nok til å fylle 24 timer frem til jul. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen av vinnerne som har begynnt med betaen enda ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Venter fremdeles. Begynner å lure på om det i det hele tatt kommer til å skje Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Venter fremdeles. Begynner å lure på om det i det hele tatt kommer til å skje 9512619[/snapback] Samme her. Har ikke fått noen mail fra Funcom på en stund. Ganske slappt. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) sitter i samme båt jeg. ikke hørt noe om beta test enda! begynner og bli en stund nå altså. hva skjer visst vi ikke får betateste i det heletatt? utrulig kjett og bli skuffet slik Free copy av spillet vil jeg ha da! Endret 17. september 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 sitter i samme båt jeg. ikke hørt noe om beta test enda! begynner og bli en stund nå altså. hva skjer visst vi ikke får betateste i det heletatt? utrulig kjett og bli skuffet slik Free copy av spillet vil jeg ha da! 9512822[/snapback] Er vell tankegangen der som er en av de største grunnene til at folk som vinner en spot ikke blir invitert med engang. Jeg vil tippe på at dere må vente til rundt juletider/nyttårs tider før det begynner å skje noe. Lenke til kommentar
Scomber Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Funcom har gitt oss listen over hvilke 100 Gamer.no-lesere som er garantert plass i betatesten av Age of Conan. Les mer 8754902[/snapback] Har sjekket mailboksen spent ganske ofte siden da uten å ha funnet noe siden den ene mailen med grats fra gamer.no, klarer snart ikke vente mer! Gleder meg til å prøve Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har dere hørt noe? Technical beta er over og de er i General beta fasen. De har jo sagt de ikke skal ha en "open beta fase", så jeg kan ikke forstå når de 100 som vant plass kommer inn i bildet? Kunne noen i gamer.no sjekke om de faktisk har glemt de 100? Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Har dere hørt noe? Technical beta er over og de er i General beta fasen. De har jo sagt de ikke skal ha en "open beta fase", så jeg kan ikke forstå når de 100 som vant plass kommer inn i bildet? Kunne noen i gamer.no sjekke om de faktisk har glemt de 100? Funcom sier at de som har vunnet tilgang skal ha fått beskjed, og de vil slippe inn betaen etterhvert. Det er også nevnt i denne tråden tidligere at enkelte må vente lengre enn andre, og at noen kanskje ikke slipper inn før over nyttår. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har ikke fått noen mail fra funcom.. ? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Alle Veteranene fra AoC forumet har heller ikke fått tilgang enda, så jeg trur de som vant gjennom Dagbladet/Gamer.no må vente en god stund til. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har dere hørt noe? Technical beta er over og de er i General beta fasen. De har jo sagt de ikke skal ha en "open beta fase", så jeg kan ikke forstå når de 100 som vant plass kommer inn i bildet? Kunne noen i gamer.no sjekke om de faktisk har glemt de 100? Funcom sier at de som har vunnet tilgang skal ha fått beskjed, og de vil slippe inn betaen etterhvert. Det er også nevnt i denne tråden tidligere at enkelte må vente lengre enn andre, og at noen kanskje ikke slipper inn før over nyttår. Vel, da er det i alle fall litt troll i trompeten, for jeg har heller ikke hørt noe fra AoC fra noe hold. Bare fra dere. Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har dere hørt noe? Technical beta er over og de er i General beta fasen. De har jo sagt de ikke skal ha en "open beta fase", så jeg kan ikke forstå når de 100 som vant plass kommer inn i bildet? Kunne noen i gamer.no sjekke om de faktisk har glemt de 100? Funcom sier at de som har vunnet tilgang skal ha fått beskjed, og de vil slippe inn betaen etterhvert. Det er også nevnt i denne tråden tidligere at enkelte må vente lengre enn andre, og at noen kanskje ikke slipper inn før over nyttår. jaha? det har i alle fall ikke jeg Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Snart ferdig med 2007 nå, ventet siden juni på premien Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Snart ferdig med 2007 nå, ventet siden juni på premien Synes du skal sette kabinettet i signaturen din også, jeg Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hmm har heller ikke fått noe mail fra funcom ...bare en mail fra gamer...så hvis vi ikke får mail fra funcom... får vi ikke betateste da?....bare lurer liksom... Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ennå ingen som har hørt noe? Utrolig dårlig av Funcom å i det heletatt lodde ut plasser. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 De sender ikke ut mail før tiden er inne. Som sakt, dette vil nok mest sannynlig ikke skje før ved nyttårstider ettersom det er mange som nok kommer inn før tilfeldige utvalgte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg