worthy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du er en ond mann Ironmann! Er vel ikke så lenge til vil jeg tro. Med tanke på release datoen osv Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du er en ond mann Ironmann! Er vel ikke så lenge til vil jeg tro. Med tanke på release datoen osv 9027460[/snapback] Jeg vil tippe i begynnelsen av august! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, blir det noe testing snart mon tro. Lei WoW, lei lotro, lei alt, vil bare prøve conan. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 da blir du sikkert lei conan også snart Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 [hmm...... er en stoor pining å måtte vente så lenge for å få æren av å teste dette stoore spillet........ vil teste nåååå....... arrgh the pain oh the pain Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) [hmm...... er en stoor pining å måtte vente så lenge for å få æren av å teste dette stoore spillet........ vil teste nåååå....... arrgh the pain oh the pain 9055052[/snapback] Teknisk beta nå hværtfall det er jeg ganske sikker på håper det blir gameplay beta etter E3 Endret 12. juli 2007 av Magan Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 hmm ja så i en videosnutt på en annen side og der sa de at den tekniske beta fasen er snart over........og at de skulle begynne med spiller delen etter d... så kan ikke være såååå lenge til........the pain oh the pain.....mmmmmmm Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 hmm noen her som har fått mail fra funcom ennå??? bare håper på at funcom ikke har glemt meg Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 hmm noen her som har fått mail fra funcom ennå? bare håper på at funcom ikke har glemt meg 9097684[/snapback] nope.. Er nok fortsatt en liten stund til vi slipper inn, tenker jeg. Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 hmm så en filmsnutt på gamespot.. og sa der sa de at de var ganske nerme slutten på den tekniske beta fasen......så d kan ikke være så leenge til Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hmm så en filmsnutt på gamespot.. og sa der sa de at de var ganske nerme slutten på den tekniske beta fasen......så d kan ikke være så leenge til 9098874[/snapback] Neida slapp av folkens! neste mnd Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vant jeg og ! Anders Bratbakk :!: . kan bare ikke vente til jeg skal teste det, får bare håpe det blir før skola begynner. Vet dere om at alle norske beta testere spiller på en server eller ? Som sagt, blir kooooos Lenke til kommentar
jovie Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei folkens. Jeg er også en heldig vinner av beta key Men det jeg lurte på er ikke general beta startet nå? Har ikke fått noe mail enda jeg. noen andre som har fått? Har en kompis som har betakey og han sitter nå og laster ned clienten på ca 5gb. Han sier general beta startet for ca 1 uke siden.... stemmer dette? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei folkens. Jeg er også en heldig vinner av beta key Men det jeg lurte på er ikke general beta startet nå? Har ikke fått noe mail enda jeg. noen andre som har fått? Har en kompis som har betakey og han sitter nå og laster ned clienten på ca 5gb. Han sier general beta startet for ca 1 uke siden.... stemmer dette? 9173781[/snapback] Jeg har ikke hørt noe som helst, bortsett fra den første mailen fra Gamer. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei folkens. Jeg er også en heldig vinner av beta key Men det jeg lurte på er ikke general beta startet nå? Har ikke fått noe mail enda jeg. noen andre som har fått? Har en kompis som har betakey og han sitter nå og laster ned clienten på ca 5gb. Han sier general beta startet for ca 1 uke siden.... stemmer dette? 9173781[/snapback] Har du vært hos han kompisen din og sett dette selv? Lenke til kommentar
jovie Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har vært å sett at han driver og laster ned clienten ja. Har ikke fått ned mer en ca 1.5gb enda. så blir spilling i morra sier han... Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har vært å sett at han driver og laster ned clienten ja. Har ikke fått ned mer en ca 1.5gb enda. så blir spilling i morra sier han... 9173971[/snapback] Javel, tviler på at det er gameplay betan. men kan hende vet at det teknisk beta for noen uker siden på en fredag. Fleste parten i norge hværtfall i funcom har ferie kommer tilbake neste uke på mandag. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har vært å sett at han driver og laster ned clienten ja. Har ikke fått ned mer en ca 1.5gb enda. så blir spilling i morra sier han... 9173971[/snapback] vant han gjennom gamer? vet du det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 jeg har ikke hørt noe enda annet en fra gamer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ikke hørt noe enda men Funcom bruker å annonsere slike ting isåfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg