SesamSesam1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde sikkert alt for råtten PC til å engang kunne håpe på å bli trukket ut:P jaja Men gratulerer til alle som vant! Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) uffda... noen måneder te beta testen Hvis d som står nederst i sniktitten her på Gamer stemmer da Link Age of Conan: Hyborian Adventures skal ut i gameplay-betatest om ikkje så alt for mange månader, og då kan ein endeleg få sjå alt Funcom har jobba med dei siste åra. Endret 5. juni 2007 av hebbe_lille Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Uff klarer aldri glede meg over ting som det her før det er i boks. Nå sitter jeg bare og håper at epostadressen min ikke er stavet feil, eller rotet bort. Regner med at det i artikkelen om at "funcom tar kontakt" er en email med key? Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 uffda... noen måneder te beta testen Hvis d som står nederst i sniktitten her på Gamer stemmer da Link Det var en skrivefeil som nå er rettet opp. Regner med at det i artikkelen om at "funcom tar kontakt" er en email med key? 8794281[/snapback] Ja, Funcom ringer ikke hver enkelt av de 100 personene. Man blir kontaktet på e-post. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 En ting, når vi ble med på konkurransen oppga vi en e-postadresse. Hadde det ikke vært smart å sende en bekreftelse på at vi har vunnet via e-post. F.eks, jeg husker ikke hvilken av mine to adresser jeg oppga. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En ting, når vi ble med på konkurransen oppga vi en e-postadresse. Hadde det ikke vært smart å sende en bekreftelse på at vi har vunnet via e-post. F.eks, jeg husker ikke hvilken av mine to adresser jeg oppga. 8809719[/snapback] Enig, jeg ville hatt en aldri så liten bekreftelse på at mailen min er registrert riktig. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 En ting, når vi ble med på konkurransen oppga vi en e-postadresse. Hadde det ikke vært smart å sende en bekreftelse på at vi har vunnet via e-post. F.eks, jeg husker ikke hvilken av mine to adresser jeg oppga. 8809719[/snapback] Nå er det gjort :-) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 yay, fikk mail fra funcom nå, så det vet jeg at de har meg inne i systemet, de skrev at de heller ikke vet når beta'n begynner Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Yay, fant en mail om at jeg ble med selv herlige saker altså. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 takker for brev ja! gleder meg til beta!! Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 umm tror den mailen vi fikk var fra gamer.no......og ikke funcom Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 takk takk, kjekt med bekreftelse. Funcom vet dessverre ikke nøyaktig når betatesten dere har fått tilgangtil settes i gang, men dere vil bli kontaktet direkte når tiden er inne. Jeg synes gamer skulle legge litt press på funcom, de burde jo tross alt kunne gi oss nordmenn litt mer info om hva som skjer, og ikke minst når. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei, vi skal bare være takknemlige for at vi i det hele tatt får prøve det. Hva er vitsen med å mase? Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 jippi jeg og fikk være med Lenke til kommentar
Power_Admin Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen så har fått noe mer info når betaen begynner? Eg kom inn og fikk mail og alt det der men forsatt ingenting angåendes når betaen åpner for oss så vant gjennom gamer.no Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Broderen min var en av de som vant da får jeg også teste AoC! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen så har fått noe mer info når betaen begynner? Eg kom inn og fikk mail og alt det der men forsatt ingenting angåendes når betaen åpner for oss så vant gjennom gamer.no 8983153[/snapback] fikk også mail fra dem, man var bare sånn news stuff. ikke noe om betaen Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hmm någen så vett ka ti betaen ska begynna......... synes d drøyer ut leenge nå eg. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 muahahah tenk om det er en spøk fra gamer\funcom si side? alle de som "vant beta til conan" blir egentlig ip sperret ut fra den ekte betaen? *drømmesegbortavsjalusi* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg