Doffen28 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hehe tror jeg å ble plukket ut fordi jeg har en dååårlig pc hehe pentium 4 3.2 GHZ 1.5 gigg ram geforce 7600gts win xp home. bestillte ny pc i dag etter at jeg leste at jeg vant hehe. bestillte en amd 2ghz dual core med 2 gig ram og 8800gts 630mb Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Yay! Her skal det betatestes for alle pengene. Som forsåvidt ikke var mye. Pengene altså, ikke testingen Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 tror nok ikkje at me får begynna før i mitten av sommeren me testingå. eller i slutten av sommeren... kan ta litt tid med den tekniske betafasen....men håpe at me får testa fort som f......har venta leeeenge på dette spille:) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noo Jaja, var jo med i TBC betaen da. Kan ikke vinne alt Grats to everyone else Ikke så altfor lenge til oktober! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Woohoo! Kom med! Yay! Dette er en gledens dag! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 tror nok ikkje at me får begynna før i mitten av sommeren me testingå. eller i slutten av sommeren... kan ta litt tid med den tekniske betafasen....men håpe at me får testa fort som f......har venta leeeenge på dette spille:) 8757731[/snapback] Vil da tro at en lukket beta starter foer det. Spillet skal jo trossalt komme ut 30 okt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvor lenge kommer denne til å vare? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg vil og betateste Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 tror nok ikkje at me får begynna før i mitten av sommeren me testingå. eller i slutten av sommeren... kan ta litt tid med den tekniske betafasen....men håpe at me får testa fort som f......har venta leeeenge på dette spille:) 8757731[/snapback] Vil da tro at en lukket beta starter foer det. Spillet skal jo trossalt komme ut 30 okt. 8758541[/snapback] ja får håpe at vi ikke må vente så lenge:) Lenke til kommentar
dorR Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gleder meg! Skjønner ikke helt hvordan jeg kunne bli trukket ut, registrerte med en Pentium III maskin på jobben Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) HAHA YES! Nå ble jeg glad, midt i all matteregninga før eksamen :D:D:D Edit: For dere som tror det er viktig å ha en ny datamaskin for å bli valgt ut tar dere feil. Funcom trenger alle typer systemer både Gamle og nye, DiretcX 9 og 10, med mange forskjellige oppsett for å teste ytelsen og kompatibliteten. Endret 1. juni 2007 av Hardfredd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor kommer artikkelen lengre og lengre opp? Først var den som en liten notis til høyre, så ble den "nr. 2" under den øverste artikkelen, og nå er den øverst. Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hmm......... noe her er litt forvirrende........ gamer skrev at 100 vinnere vil få bli med beta teste... men så står d....... Utover de 100 som Funcom har valgt ut, vil det være et begrenset antall som får tilgang. så vil d si at bare noen av de 100 som vant får tilgang??? skjønte ikke dette helt. Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hmm å faen leste litt feil.... bare glem d jeg skrev haha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hmm......... noe her er litt forvirrende........ gamer skrev at 100 vinnere vil få bli med beta teste... men så står d....... Utover de 100 som Funcom har valgt ut, vil det være et begrenset antall som får tilgang. så vil d si at bare noen av de 100 som vant får tilgang? skjønte ikke dette helt. 8759654[/snapback] Det vil også være noen utenfor de som ble sendt av Gamer som får være med. (har jeg forstått det? ) Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ja virker sånn:).....bare glad eg blei trukket ut til å teste d som vil bli regnet som d beste online game ever! Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 og med d vil jeg bare si GRATULERE til alle som kom med........La bar slagsmålene komme og la Alkoholen og lemlestede kropper flyyte villt rundt på jakt etter buggs og andre skummle ting Lenke til kommentar
Ithildin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ingen jenter?? De skulle skammme seg! Burde nesten gi meg plass nr. 101 nå synes jeg for å rette opp dette inntrykket .... Eller kanskje jeg burde begynne a revurdere dette spillet, jeg mener, det virker jo nesten litt skremmende dette totale fraværet av jenter/kvinner. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ingen jenter?? De skulle skammme seg! Burde nesten gi meg plass nr. 101 nå synes jeg for å rette opp dette inntrykket .... Eller kanskje jeg burde begynne a revurdere dette spillet, jeg mener, det virker jo nesten litt skremmende dette totale fraværet av jenter/kvinner. 8760000[/snapback] Kan ikke forstå tankegangen din om jenter iallefall.. Fordi det ikke er noen jenter med, så skremmer det bort jenter fra å prøve? Det er jo en primus motor i motsatt tilfellet. Om det ikke er noen gutter med så kan du banne bein på at det plutselig hadde vert mye gutter med. Bare se på sprangridning og synkronsvømming f.eks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg