TST Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Funcom har gitt oss listen over hvilke 100 Gamer.no-lesere som er garantert plass i betatesten av Age of Conan. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Neeei, jeg vant ikke! Jaja, har vunnet de to andre beta-konkuransene, så kan vel ikke vinne alt. Gratulerer til dere som vant da, heldiggriser. Endret 1. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fristende å si at det er en feil med lista, men gratulerer til de som ble plukket ut Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg er med! Tusen takk gamer.no, jeg elsker dere! Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fikk beta plass jeg også, dette blir moro! Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kunne noen sitert listen i en post her? gamer.no er sperret her, men diskusjon.no er ikke sperret. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 yoooooohooooo, dette var morsomt da, ble trukket ut , var med på betatestingen av AO for nesten sju år siden også så dette var gøy , dette er nesten som å få en skoleplass det Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kunne noen sitert listen i en post her? gamer.no er sperret her, men diskusjon.no er ikke sperret. 8755578[/snapback] Her er listen over vinnere: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jonas Røed Christian Bækken Johnny Hauan Daniel Johansen André Røine Tommy Joe Gudersen Eirik Amundsen Pål Gunnar Christensen Tord Ottersen Thomas Bøkseth Christian Skadberg Øystein Folde Kristian Hugøy Roger Skarvik Bjørn Hongseth Håkon Iversen Tom Reiertsen Øystein Lintoft Jarle Kaste Jonas Joakimsen Anders Bratbakk Fredrik Cappelen Jahn Ove Longva Ole Nesheim Carl Christian Engstad Stian Værnes Håkon Laland Tor-Kristian Lindrupsen Henrik Nymoen Pål Christian Jansen Atle Sundling Rune Lilleng Marius Ose Wagner Trond Solberg Kristian Fallrø Thomas Kortner Ørjan Børholm Simen Bakke Henning Nielsen Jon Arne Kværnmo Kristoffer Aulin John Andre Taule Robert Jensen Martin Hagerup Roy Erik Sandstad Marius Erlandsen André Stene Innokentij Morgunov Thor-Einar Henriksen Kim Sørensen Aleksander Magnussen Jonas Rathke Schinstad Robert Andersen Truls Fjell Olav-Tore Eika Francesco Pier Cato Birger Algerøy Martin Brenden Espen Sandmark Heia Stian Hermann André Nilsen Petter Kildal Tommy Hagen Richard Ervik Stian Johansen Bjørnar Bakkejord Lasse Moe Espen Kielland Joachim Sletten Per Tidemandsen Torjus Eie Jarle Østhus Frode Bjånes David Høvring Raisuddin Khan Ronny Sørensen Minh Nguyen Werner Kavli Mathias Skurtveit Jan Fosserud Dag Stuan Christoffer Knutsen Ornulf Hagen Ole Kulseth Anders Svendal Sverre Aamaas Trond Forbord Sigurd Dahlseide Gøran Slettemark Knut Løklingholm Christian Bjørnøy Henrik Reitan Øyvind Strand Jorgen Bore Kjetil Tangen Gardåsen Lucas Drotningsvik Jack Jensen Lasse Jensen Robin Heggelund Hansen Tryggve Sollid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer til alle som vant tilgang, jeg antar vi andre vil få oppsummeringer, gledesutbrudd og screenshots her etterverdt som betaen begynner. Vi andre får glede oss til oktober istedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Virker da som alle her utenom meg vant.. Gangsterpanda: Er de ikke under NDA? Blir ikke mange bilder og slikt hvis det er tilfelle. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Gratulerer til alle som vant tilgang, jeg antar vi andre vil få oppsummeringer, gledesutbrudd og screenshots her etterverdt som betaen begynner.Vi andre får glede oss til oktober istedet 8755784[/snapback] Desverre så er det ett NDA regelverk som må følges her, så man har ikke mulighet til å poste screens eller si så mye om spillet egentlig. Men jeg håper alle som kommer inn gjør sitt beste for å få spillet så buggfritt så mulig frem til Oktober. *leif* Endret 1. juni 2007 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Her er listen over vinnere: 8755602[/snapback] Takk takk. Vant ikke da Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gangsterpanda: Er de ikke under NDA? Blir ikke mange bilder og slikt hvis det er tilfelle. 8755796[/snapback] Noen vil nok bryte reglene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 JEG BLE MED, jeg ble strukket ut. jeg har faktktisk blitt trukket ut til noe som ikke innebærer hode mitt på en Giljotin. så vi får faktisk ikke noe mail før beta'n skal starte opp? jaja, må bare passe på å sjekke mail 5 ganger om dagen jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg