blomstkraft Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei! Skal etter vært kjøpe en ny LCD-skjerm, men da hadde det vært sjekt med beskytttelse, slik at jeg i vært fall kan "ta" på skjermen, det bør den tåle.. Men hvor finner jeg noe sånnt? (Hvis det er å finne) :/ EDIT: Jeg ser at det er beskyttelse på enkelte bærbare maskiner, men hva om det hadde vært på en vanlig LCD-skjerm? Endret 1. juni 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
pstub Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Heisann Hva slags skjerm skal du ha? Antall tommer? 16:10 eller 4:3 format? Jeg kjenner ikke til andre leverandører, men det kan være andre som har tilsvarende, men ASUS har akkurat lansert en 20" skjerm i 4:3 format (LS201) med glassfront i samme materiale som brukes på klokker. Må diamant till for å lage riper i det, så du kan vel bruke skure-børste om du vil for å få bort fett-flekker. Ikke noe problem å peke og prikke med en kulepenn heller. De har også en modell som heter VW192G som er en 19" i 16:10 format med samme overflate, men den er det ingen som tar inn til Norge enda. Som sagt, kan godt hende at andre produsenter har tilsvarende, men det kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 HeisannHva slags skjerm skal du ha? Antall tommer? 16:10 eller 4:3 format? Jeg kjenner ikke til andre leverandører, men det kan være andre som har tilsvarende, men ASUS har akkurat lansert en 20" skjerm i 4:3 format (LS201) med glassfront i samme materiale som brukes på klokker. Må diamant till for å lage riper i det, så du kan vel bruke skure-børste om du vil for å få bort fett-flekker. Ikke noe problem å peke og prikke med en kulepenn heller. De har også en modell som heter VW192G som er en 19" i 16:10 format med samme overflate, men den er det ingen som tar inn til Norge enda. Som sagt, kan godt hende at andre produsenter har tilsvarende, men det kjenner jeg ikke til. 8754994[/snapback] Jeg tenker på en 19" tommers skjermn men "16:10 eller 4:3 format?" hva mener du med det? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) 16:10 er Widescreen og 4:3 er gammeldags "firkantet" skjerm. 16:10 og 4:3 er forholdet mellom bredde og høyde. Endret 1. juni 2007 av pstub Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) 16:10 er Widescreen og 4:3 er gammeldags "firkantet" skjerm. 16:10 og 4:3 er forholdet mellom bredde og høyde. 8755377[/snapback] Det er ikke jeg som skal ha skjermen, men jeg tipper at det blir 16:10 Endret 1. juni 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå