Teodor1979 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Synes dette ble nice jeg Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Litt mørk og litt "vista" design men ellers bra Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg synes også det nye designet er altfor mørkt, alt i alt foretrekker jeg faktisk det gamle designet fremfor dette. Men skal nok overleve med det nye også, for å si det sånn. Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 er det bare hos meg det ser tullete ut? fungerer verken i firefox eller IE.... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Bra, men det er tungvindt at siden må lastes helt på nytt for hver gang man blar i menyene på venstresiden. Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 kommer bare opp bakgrunn hos meg... snodig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Etter min smak ble det litt for mørk. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 - I mørkeste laget + Oversiktlig og ikke flashy Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Deilig med sider som fyller med mørke farger der det ikke er noe av interesse og har linker som er synlige. skåner mine stakkars øynene mine Edit : De prøver litt for hardt å få de "3D" knappene til å ha et glossy look, redusere litt på hvitfargen og størrelsen så blir det bedre. Endret 1. juni 2007 av PetriZide Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gradientene var direkte stygge. De burde fjernes eller gjøres litt mykere. forøvrig var ikke knappene av den bedre sorten heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Virker nokså "buggy". Første forsøk på login medførte "krasj". Etterfølgende bruk av nettsiden førte til total "garbling" av meny/startside. Ikke bra.. Ikke testet godt nok, men det er tilsynelatende "standard" for Web-løsninger. Til og med nettbanker driver webutvikling på denne måten. Rett i prod.. for testing.. Sånn sett så var det ikke så verst kanskje.. Edit: Jeg bruker Opera 9.21 (til etterfølgende innlegg). Edit2: Kan se ut som problemet (mitt) gjelder Netshop Oslo's server. Endret 1. juni 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Funket dårlig i opera, men ellers virket det som en grei layout Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvordan dårlig i opera da? Funker fint her. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 - Bakgrunnen med gradient er stygg, synes de kunne ha benyttet gråfargen nederst som farge og kuttet ut gradient. - Litt for mørk gråfarge på menyene Ellers var det bra. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Synes de grønne"kjøp" knappene så litt jalla ut. Hvor står det om 25% hele helgen?? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Alt det sorte gjør at sidene nå er så glorete (les: overdreven og direkte ubehagelig kontrast mellom det mørke og det lyse) å se på at jeg ikke ser noe poeng med å benytte de lenger. Dette er noe av det værste jeg har sett på lenge, og jeg skjønner ikke hva designeren har tenkt på når dette ble til. Fra en aktør som Netshop må jeg nok innrømme at jeg hadde forventet noe langt bedre, og ikke minst mer behagelig for øynene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Det var nok bare en liten "bug" som kun gjaldt Nethop Oslo jeg opplevde. Fungerer ok nå. Men: Som en annen over her har skrevet, så er jeg ikke veldig opptatt av "Look and Feel". Det er gode priser, godt vareutvalg, grei service og kjapp levering som er milevis viktere enn selve "webløsning". Selvsagt: Å velge Mamut eller webmercs som leverandør av webløsning er ikke å foretrekke Endret 1. juni 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå