Gå til innhold

Nytt design for Netshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske pent, men veldig dumt å ha "banner" med i filnavn og id'er på forsiden. Det er vel ganske vanlig å ha adblock på sånt. Hos meg medførte i alle fall dette at hovedfeltet mitt på siden ble blankt så lenge jeg ikke skrudde av Adblock Plus i Firefox 2.0.0.4.

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Designet var pent det! Men hvor viktig er det? Personlig handler jeg hos de som leverer gode produkter og god kundeservice. Designet på hjemmesiden kommer på sisteplass i min vurdering av webshopper.

Lenke til kommentar

Fire ting jeg vil påpeke:

1) Siden er et par piksler for bred for å ikke få horisonal scroll (Firefox 2.0.0.3, windows XP)

2) "Logg Inn", "Søk" og "Kjøp" -knappene var ikke pene, og kræsja totalt med resten av designet. Farger er fint, men ikke formen

3) Det grå feltet i bunn (footeren) ble for lyst synes jeg. Eventuelt burde dere gjøre avslutningen på innholdet på en annen måte.

4) Teksten og ikonene i bunn er ikke midtstilt.

Ellers er dette en veldig god start, og jeg tror dette kan bli virkelig bra!

Lenke til kommentar

Svarte delen var min favoritt, blir mindre sliten i øynene av det (og dermed ser ihvertfall jeg lenger på utvalget)..

Nå burde det klart være feiring da!

25% avslag på alt i helgen :D

EDIT: litt småklager må man jo også ha:

*Handlevogn burde vise mer tekst på vareforklaring.

*En ting jeg ofte savner (som enkelte andre butikker har) er flere underkaterogier, så man får skilt ut f.eks Nvidia og ATI skjermkort, og core2duo ready hovedkort fra resten osv/ol..

*Valg av antall produkter som vises i listen av varer, og i tillegg få bilder et hakk opp i størrelse om man vil det hadde vært genialt.

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Fire ting jeg vil påpeke:

1) Siden er et par piksler for bred for å ikke få horisonal scroll (Firefox 2.0.0.3, windows XP)

8754974[/snapback]

Ser fint ut når jeg har på AdBlock, men da er det jo ikke så mye innhold igjen på siden heller :D

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...