BullUrge Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da har Netshop kommet med nytt design. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det var en del mer delikat enn tidligere design, ja. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Litt mørkt etter min smak, likte det gamle designet bedre Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Ganske pent, men veldig dumt å ha "banner" med i filnavn og id'er på forsiden. Det er vel ganske vanlig å ha adblock på sånt. Hos meg medførte i alle fall dette at hovedfeltet mitt på siden ble blankt så lenge jeg ikke skrudde av Adblock Plus i Firefox 2.0.0.4. Endret 1. juni 2007 av _Xorcist Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 syns det nye designet er veldig pent og "smooooooth" ^_^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tror Netshop blir veldig glade for konstruktiv tilbakemedlinger. Ting dere ikke er fornøyd med, ting dere er fornøyd med Lenke til kommentar
kash Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Designet var pent det! Men hvor viktig er det? Personlig handler jeg hos de som leverer gode produkter og god kundeservice. Designet på hjemmesiden kommer på sisteplass i min vurdering av webshopper. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Syns den var veldig lekker jeg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fire ting jeg vil påpeke: 1) Siden er et par piksler for bred for å ikke få horisonal scroll (Firefox 2.0.0.3, windows XP) 2) "Logg Inn", "Søk" og "Kjøp" -knappene var ikke pene, og kræsja totalt med resten av designet. Farger er fint, men ikke formen 3) Det grå feltet i bunn (footeren) ble for lyst synes jeg. Eventuelt burde dere gjøre avslutningen på innholdet på en annen måte. 4) Teksten og ikonene i bunn er ikke midtstilt. Ellers er dette en veldig god start, og jeg tror dette kan bli virkelig bra! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 designet var mye bedre men fargevalget kunne vært annerledes.. svart gir en usikker følelse (vertfall hos meg når det gjelder nettbutikker, det gjør forsåvidt sterk kontrast slik som pixmania.com har..) Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Enig i at man bør unngå å bruke svart. Man føler seg ikke helt overbevist når man møter en forhandler med litt "dyster" nettside. Høres rart ut, men sånn jeg føler det Ville nok selv gått for lysere farger. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 mye bedre design synes jeg Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) jeg savner ennda at man slipper å laste siden igjen når man utvider menyer... ellers var det en fin ansikts løftning =) Endret 1. juni 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
l_man Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Likte så absolutt det nye designet Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Svarte delen var min favoritt, blir mindre sliten i øynene av det (og dermed ser ihvertfall jeg lenger på utvalget).. Nå burde det klart være feiring da! 25% avslag på alt i helgen EDIT: litt småklager må man jo også ha: *Handlevogn burde vise mer tekst på vareforklaring. *En ting jeg ofte savner (som enkelte andre butikker har) er flere underkaterogier, så man får skilt ut f.eks Nvidia og ATI skjermkort, og core2duo ready hovedkort fra resten osv/ol.. *Valg av antall produkter som vises i listen av varer, og i tillegg få bilder et hakk opp i størrelse om man vil det hadde vært genialt. Endret 1. juni 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Fire ting jeg vil påpeke:1) Siden er et par piksler for bred for å ikke få horisonal scroll (Firefox 2.0.0.3, windows XP) 8754974[/snapback] Ser fint ut når jeg har på AdBlock, men da er det jo ikke så mye innhold igjen på siden heller Endret 1. juni 2007 av _Xorcist Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Forandring til det bedre, dog ikke helt perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå