b-real Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 meg? http://b-real.net/webcam.html Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du var ... ehh.. vakker, B|Real... Det var du, asså. :-) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Eg e på ei bremseLOL :-D Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nei jeg ser ikke på deg B|real. Jeg ser på en Figur i Starwars. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ehh ja, er du han til høyre eller venstre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Nei jeg ser ikke på deg B|real. Jeg ser på en Figur i Starwars. Så synd... Lenke til kommentar
8===D Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 for guds skyld: sett ned refreshraten på cammet ditt, blir jo ør i hodet av å se på. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 hmm, har sett på i ca 20 minutter nå men kan ikke se noe spesielt.. er det noe feil med exploreren min (IE 6) eller er det en feil på siden for øyeblikket? KØDDA! <-- (test av ny slilis) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 huff.. hvorfor SER jeg på dette? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Fordi vi liker og være BigBrother... Og den klumpen er noe feil med kamera. Det er ikke B|real.. (Måtte spørre) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Vell etter at alle på #hw.no har vært der så er det ikke rart at han slår det av. Han føler seg vell at han har fått nok oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå