EmmJay Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sam Fisher har i mange år vært regjeringers enmannshær i kampen mot terrorister og andre trusler. Hvorfor er han nå på flukt fra loven? Les mer Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Så vidt jeg har skjønt er Conviction basert på Unreal 3, mens de tidligere er basert på Unreal 2. Det gir nye og økte muligheter for dynamiske miljøer. Selv liker jeg SC 1-3 best, særlig 1 og 3, men jeg skal bevise Sam Fishers uskyld i Conviction slik at han kan få tilbake de tekniske duppetittene og gjøre det han er god på: snike seg rundt i skyggene å bekjempe avskum og redde verden. Da håper jeg på at neste splinter cell etter Conviction, kombinerer dynamikken i Convicton med skyggesnikiningen i 1'ern og kanskje dobbeltagentarbeidet i 4'ern. Alt på en gang med andre ord. Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 For meg har det altid vert multiplayer delen som har vert grunnen til at jeg kjøpte spillene. Så jeg håper de har laget rom for en fet MP denne gangen også. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Åh det hørtes utrolig gøy ut! Bra skrevet, dette er nå offisielt et av de spilla jeg gleder meg mest til. Kanskje på like høyt plan som Mass Effect og Halo 3 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Høres veldig fett ut, gleder meg! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dette kan bli meget bra =) Morro med litt nytenking i serien. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Må si jeg blir mer og mer positiv til dette spillet for hver gang jeg hører noe nytt om det. Tror dette blir bra Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dette tror jeg ikke blir så bra som de andre Splinter Cell spillene! For det første, så så det ikke ut som om det var noen bra Snike/spy baner. For det andre, så ser det ut som om det har blitt mer FPS enn før! Men, skal gi de en sjangse da. Men, er litt skeptisk.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 veldig skeptisk selv. IMO tror jeg det vil floppe... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Synes det ser veldig spennende ut! Gleder meg til å teste dette! Fint med litt nytenkning. Ser det er mange som ikke synes noe om dette, greit nok, men tror mange hadde klagd like mye om de fortsatte i samme gamle stilen med sniking i skyggene. Ting blir oppbrukt etterhvert, dette er det femte spillet i serien, på tide med noe nytt. Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dette skal kjøpes på lanseringsdatoen, uansett Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dette minner meg egentlig mer om Hitman spillene. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser helt utrolig tøft ut! Men er jeg den eneste som synes at dette konseptet er tatt rett ifra Jason Bourne filmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg