Andrull Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Var da akkurat likt med de første dx 8.1 spillene som kom til ati 8500 korta, og de første dx 9 titlene på ati 9700 kortene, og ikke minst fx5800/5900 korta. Samme var det med den "fantastiske shadermodel 3.0 som 6xxx serien til nvidia hadde. Husker bla. riddic gikk elendig på mitt 6800gt@ultra når jeg aktiverte det. Når man kommer med teknologien i kortene før titlene kommer ut så blir kortene ofte utrangert ytelsesmessig, må nok antagelig vente til neste generasjon skjermkort kommer før alle dx10 titlene flyter bra. Og ikke minst til spillutviklerne lager spillene fra grunnen av med dx10. 8778571[/snapback] Jupp. Er vel kun i den siste tiden at shader 3.0 har sparket en del ifra. Til tross for at det har vært på markedet i mange år. Skal dere sammenligne de "DX10 spillene" vi har nå, så kan dere jo alltids sammenlignde dem mot DX8 spill med DX9 patch. (tviler på at det ville vært vanskelig å se forskjellen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cWCmM4Uy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som har tested CoH i Vista 64-bit med 4GB RAM? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som har tested CoH i Vista 64-bit med 4GB RAM? 8785507[/snapback] Jepp, bare med 2gb ram. Virker som jeg trenger mer Ram gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg