Gå til innhold

trenger litt hjelp til å bygge med Lego

Anbefalte innlegg

jeg er nå hjemme og ejg har nå 2 pc'r en litt lumpen en (den jeg bygger med) og en så midt på tredet (se signatur)

men jeg har bare ett kabinett,så jeg skal bygge en, men så slo det meg jeg har jo en heil kasse med lego så hvorfor ikke bygge en?

for med lego så kan jeg jo lage en heil hau med mods

så vist noen andre her inne på forum har gjort det samme eller noe liknende så vil jeg ha hjelp og svar på noen spørsmål

1. Hvordan går det med varmen fra hoved-kortet til legoen hva kan plaseres i mellom eller trengs det ikke noe i mellom?

2. er det mulig for meg å lage luft kanaler til GFx kort, CPU og north/South bridge?

3. er det noen feller med selv bydg kabinett jeg må tenke over?

har dere andre ideèr å komme med sleng dem på

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Ueland hvertfall begynte på et legokabinett men om det ble fullført vet jeg ikke. Er vel et par andre som har prøvd seg også om du søker litt.

Mellom legoen og hovedkortet er vel det enkleste å bruke vanlige avstandsstykker som du limer fast til legoen eller no.

Lenke til kommentar

Jeg startet på det ja, og har kjøpt inn en god del Lego, men har ikke fullført prosjektet. Så hvis noen trenger noe lego får de nesten bare gi lyd. ;)

I mine skisser har jeg løst problemet ved å bruke en HK-plate, samt ha 2 luftekanaler som tar luft inn i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...