Articfare Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Som emnetittel sier og alt jeg som vil følge med det sier det meste, og det er om du binder ren nakenhet med seksualitet. Forklar hvorfor!! Det kan være med oss mennesker, andre dyr og insekter. F.eks tenker du sex når du ser en hund eller katt som er ute uten klær? Spørsmål til dere som sier ja til tittelen, tenker dere sex når dere ser en naken unge på stranda, et barn bli født og når du ser andre i garderoben? Altså at dette er første prioritet og ikke det som ligger bak det, som med fødsel da sex ligger bak det. Edit: Damer med baroverkropp? Menn med baroverkropp? Endret 31. mai 2007 av Articfare Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Det kan være med oss mennesker, andre dyr og insekter. F.eks tenker du sex når du ser en hund eller katt som er ute uten klær?8754252[/snapback] Når ble det vanlig at katter og hunder bruker klær? Annet enn de menneskene som ikke skjønner at dyr ikke er bebbiser. Nakne mennesker forbinder jeg med sex hvertfall. Endret 31. mai 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Som emnetittel sier og alt jeg som vil følge med det sier det meste, og det er om du binder ren nakenhet med seksualitet. Forklar hvorfor!! Det kan være med oss mennesker, andre dyr og insekter. F.eks tenker du sex når du ser en hund eller katt som er ute uten klær? Er det noe du lurer med angående emnet og det, pm 8754252[/snapback] Hvordan ser et nakent insekt ut? :!: Jeg vil si at nakenhet forbindes med sex ja. Jeg er ingen naturist, derfor vil jeg aldri heller dele den assosiasjonen med dem. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nja,spørs nå hvordan personen ser ut også. Ser man en naken dame på 140 kg er ikke sex det første jeg tenker på for å være ærlig. Men om personen ser bra ut så tenker man på sex veldig kjapt ja. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Nja,spørs nå hvordan personen ser ut også. Ser man en naken dame på 140 kg er ikke sex det første jeg tenker på for å være ærlig. Men om personen ser bra ut så tenker man på sex veldig kjapt ja. 8754338[/snapback] Kanskje fordi man ikke er vant til det . Hvis du ser nakne folk 24/7 resten av livet ditt er nok ikke sex det du først tenker på ang. nakenhet. Vi er ikke vant til å se andre folk nakne og når vi først gjør det kommer godfølelsen. Også en ting jeg kan legge til er om du ser på nakenhet mer som sex aktig enn du gjør når noen oppfører seg sexy. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja,naturister tenker nå ikke på det med en gang de ser noen nakne så er vel noe sannhet i det. Hva mener du,om man tenker mer på sex når en jente er flørtete enn når man ser henne naken? Ikke her i gården i hvert fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jo penere kroppen er og jo mer sensuell situasjonen er, jo mer naturlig det er å forbinde det med seksualitet. Feite/stygge mennesker kan være så nakne de bare vil, jeg tenker ikke sex når jeg ser dem. Jeg skal innrømme at når jeg ser et ammende barn, så tenker jeg "heyhey, boobies". Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg skal innrømme at når jeg ser et ammende barn, så tenker jeg "heyhey, boobies". 8754422[/snapback] That makes two of us! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tja vanskelig spørsmål dette, utsøkt for min daglige morgenhjernetrim. Jeg er vel litt sånn koffertperson, så svaret mitt er ja. Jeg har ikke den tankegangen som en naturist, så å se en naken person vil virke oppissende på meg, bortsett fra enkelte tilfeller som uattraktive personer og en i familien. Det spørsmålet ditt om nakne barn, var overflødig synes jeg. De som blir opphisset av det eller i det hele tatt forbinder det med seksualitet, burde søke hjelp. Men nå er det jo ikke noe regel om at alle som ser nakne barn tenker det samme. Noen vil nok synes at det kanskje minner om deres barndom; "Sånn var jeg også i min tid" f.eks. Men uansett, syns du burde ta det vekk, kan skape misforståelser. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tenker på sex verken når jeg ser en naken hund, katt, fisk, dyr generelt, barn, folk som ammer, moren min og enhver mann. Naken hund, mona er vel konstant naken. Heit tispe, men hu tenner meg ikke. Eneste katten jeg ser om dagen heter Nils, og ligger helst oppå panstret på en bil. Den flytter seg ikke om bilen kjører engang. Dyr er ikke min greie. Barn, nei æsj. Jeg har selv en søster på 3 og er onkel for en rimelig nyfødt jente. Er vel snart 4 måneder. Skal jeg tenke på sex når hun blir skiftet bleie på ? Du ser jo musa. Grøss. Søstra mi ammet, kan ikke si jeg tenkte så mye på sex av det eller. Stillebilder av vakre modeller reagerer jeg lite på. Det må være film eventuelt andre som har en tendens til å få meg til å tenke på sex. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hva er det som gjør at folk ikke tenner på familie? Altså, jeg har ingen i familien min som ser bra ut, men har familiebånd noe å si for utseende? Hvis søstra di hadde sett ut som, Jessica Alba f.eks, så tviler jeg på at du helt ærlig kunne sagt at du ikke synes søstra di er var fin:D Jeg er ikke hemmelig forelska i søstra mi, da jeg ikke har noen søster, men jeg tror ikke at jeg kunne sett søstra mi naken uten å tenke sex hvis hun hadde sett ut som frøken Alba. Kall meg gjerne gal, men jeg bare lufter tanken jeg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Binder ikke nakenhet med sex nei. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis søstra di hadde sett ut som, Jessica Alba f.eks, så tviler jeg på at du helt ærlig kunne sagt at du ikke synes søstra di er var fin:D Jeg er ikke hemmelig forelska i søstra mi, da jeg ikke har noen søster, men jeg tror ikke at jeg kunne sett søstra mi naken uten å tenke sex hvis hun hadde sett ut som frøken Alba. Kall meg gjerne gal, men jeg bare lufter tanken jeg.8754991[/snapback] Tror du hadde sett litt annerledes på det som du faktisk hadde hatt en søster. Jeg har en fetter som ser ganske bra ut, men bare fordi jeg vet at han er fetteren min, greier jeg ikke se på han på den måten. Finnes sikkert de som faktisk ser på søsken o.l på en seksuell måte, men det tørr jeg påstå er de aller færreste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hva er det som gjør at folk ikke tenner på familie? Altså, jeg har ingen i familien min som ser bra ut, men har familiebånd noe å si for utseende? 8754991[/snapback] Det er ikke nødvendigvis bare familie, jeg har ikke-blodrelasjoner med mennesker som, fordi jeg har kjent dem så lenge, endrer innstillingen min rundt dem. Det blir liksom ikke det samme. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg har vel en innlært tendens til å forbinde (menneskelig) nakenhet med sex. Men ikke til den grad at det er opphissende. Bare som en mental kobling. Som oftest har kunstneren/fotografen, hvis det er snakk om et bilde, også det, så det er litt av essensen. Nakne dyr har ingenting med sex å gjøre. Alle dyr er nakne, så lenge eieren ikke har mistet en skrue eller to i toppen. Eller det er absolutt nødvendig for et dyr som befinner seg et sted med temperaturer det ikke har naturlig beskyttelse for. Endret 1. juni 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kommer an på situasjonen. Så jeg forbinder ikke nakenhet med sex sånn med en gang, må være noe mer. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Så snart jeg ser en vakker jente helt naken, tenker jeg automatisk på sex. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jo penere kroppen er og jo mer sensuell situasjonen er, jo mer naturlig det er å forbinde det med seksualitet. Feite/stygge mennesker kan være så nakne de bare vil, jeg tenker ikke sex når jeg ser dem. Jeg skal innrømme at når jeg ser et ammende barn, så tenker jeg "heyhey, boobies". 8754422[/snapback] Helt enig med deg. Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nakenhet forbinder jeg ikke med sex. Hvis det er noe som SKAL forbindes med sex, så gjør jeg vell igrunn det, men hvis jeg ser ei halvnaken dame på tv'n tenker jeg vell igrunn ikke på sex. Men.. folk er forskjellige Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Sånn får å si det. seksualitet er ikke det samme som sex (ja vet at sex ikke bare er samleie) men OT Hvis det er en dame og ho har en fin kropp så blir det selvfølgelig reaksjoner da. Men jeg tenker ikke på noe seksuelt hver gang jeg ser noen naken, selv om det gjelder eksemplet over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg