Furyfax Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Sitter å skriver en rapport. I begynnelsen av rapporten er det 2 sider med innholdsfortegnelse. Disse to første sidene vil jeg ikke ha synlig sidetall i footer'n min. I tillegg har jeg lyst at side 3, skal være side 1. Altså enten at de 2 første sidene ikke har sidetall, eller om det er mulig å begynne sidetall på negativ skala (dvs -1 i mitt tilfelle) og bare vise sidetall fra og med side 1. Har engelsk office 2007. Noen tips hvordan jeg setter det opp slik? Går meg vill i disse menyene på 2007 word'en. Paul Endret 31. mai 2007 av Furyfax Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Slik som det er skildra her? http://office.microsoft.com/en-us/word/HP012265131033.aspx#4 Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Har prøvd det, men klarer ikke å begynne sidetall med negativt tall. Så lurer på om det er noen måte å unngå dette problemet på. Mulig å sette de 2 første sidene som en slags ett stykk innholdsfortegnelse og at sidetallene begynner etter de 2 første sidene? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Topp- og bunnteksten er en del av inndelingsformateringene. Du må derfor sette inn et inndelingsskift etter innholdsfortegnelsen, så kan du starte sidenummerering på tallet 1 på side 3. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Topp- og bunnteksten er en del av inndelingsformateringene. Du må derfor sette inn et inndelingsskift etter innholdsfortegnelsen, så kan du starte sidenummerering på tallet 1 på side 3. 8754322[/snapback] hæ? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Klikk etter innholdsfortegnelsen, gå til Page Layout, klikk Breaks og velg Section Breaks -> Next page. Så går du til første side etter innholdsfortegnelsen, dobbeltklikker i bunntekstområdet og går til Header and footer Design på båndet. Klikk knappen Link to previous for å koble bunnteksten fra forrige inndeling. Klikk deretter Page number -> Format page number og velg at du skal starte på side 1. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk for flott svar! Dette funka! Evig takknemlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå