Newman Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det noen innstillinger dere fotofile vet om som jeg burde ha på, og hvilken oppløsning burde jeg bruke? (3072*2304, 2592*1944, 2048*1536, 1600*1200, 640*480) Hva er forskjellen på "iso high" og "iso auto"? Har 2gb minnekort. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg vurderer selv Ixus 70. Kan du skrive litt om dine inntrykk så langt? Lenke til kommentar
Newman Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Har ikke tatt så mye bilder enda, må vente til jeg ska på fest Er nok ikke akkurat speilreflekskvalitet, men kameraet er så lite at det passer perfekt til det jeg skal bruke det til, festbilder osv. Det er faktisk akkurat like stort som et visakort, men tjukkere da så klart, så det går fint ann å ha det i bukselomma. Eneste jeg ikke liker er dekselet som er lagd av plast. Skal sikkert ikke så mye til for å ripe det opp, men det har jo egentlig lite å si for funksjonaliteten, er bare jeg som liker å ha ting som ser nye ut Selv om det er laget av plast så føles det solid, ikke no sånn skranglemobilplast som jeg har på mobilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå