Gå til innhold

Lade nytt F30 nå!Over hele natta?Bruke litt først?

Anbefalte innlegg

Hei!

HÅPER noen er våkne her altså, selv om jeg helst skulle ønske jeg sov nå!

De sa der jeg kjøpte Fujifilm FinePix F30 at det er litt strøm på kameraet nå (ikke utstillingsmodell) og at man gjerne (?) bruker det først, så lader man.

MÅ jeg bruke det først? Da er jeg jammen usikker på om det er nok strøm til det jeg skal bruke det til i morgen og har vel liten lyst til å styre med bruk nå- men må jeg så må jeg... Kan det tenkes at det er nok til å ta litt bilder og filme litt uten nylading?

UFF, dette føler jeg er nøye altså, har jo hørt dette med at man må lade "ting" helt opp og gjerne veldig lenge første gang.

Står i bruksanvisningen at "batteriet er ikke fulladet ved levering, og må lades før bruk. Det står at ladingen er ferdig etter ca. 4 timer. KAN jeg la det stå natten over? OG hvor lenge bør det lades? MÅ jeg bruke det helt opp (utlade det) før jeg lader igjen? Kan man bruke det mens det lader, eventuelt ikke ved denne første gangs lading?

Millioner takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du svarte på alle spørsmålene selv

Står i bruksanvisningen at "batteriet er ikke fulladet ved levering, og må lades før bruk. Det står at ladingen er ferdig etter ca. 4 timer.

og det er som med mobiltelefoner, bare lade og bruke det.

du trenger ikke å lade batteriene flate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...