Skrue Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Greit nok for meg! Men vi har jo alle noe å lære, og en diskusjon kan jo av og til også bære frukter! :wink: Lenke til kommentar
web76 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Delta t vil vel egentlig bli best hvis man kjøler der vannet er mest oppvarmet, rett etter cpu, gpu... :o Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Bah, det beste ville vært om man gravde ned en stooor tank i hagen(Godt nedi bakken) og hadde i tilleg radiatorer mellom hvær eneste vannblokk den gikk gjennom. bah! Voldsomt til krangling ang. radiator før eller etter kjøleblokka da... har ikke så voldsomt mye å si, CPU tem'en min er samme om jeg har Radiator før eller etter CPU. midlertidig XP1800+@1725 Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Bah, det beste ville vært om man gravde ned en stooor tank i hagen(Godt nedi bakken) og hadde i tilleg radiatorer mellom hvær eneste vannblokk den gikk gjennom. bah! Voldsomt til krangling ang. radiator før eller etter kjøleblokka da... har ikke så voldsomt mye å si, CPU tem'en min er samme om jeg har Radiator før eller etter CPU. midlertidig XP1800+@1725 Du vil ikke få noe bedre ytelse med jo mer vann du har. Det er ikke det som er poenget med vanntank. Poenget er at det vil bli lettere å fylle, ingen luft-i-systemet problemer. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeje... kan ikke si jeg har så mye erfaring med vannkjøling, men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå