kalle_klovn_1990 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Heisann hoppsan, har noen her navnet på noen skikkelig tullete animeserier til meg? Sånn useriøse ting, synes det er artig å se på :!: Takker for svar Jørgen Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Excel Saga linky Endret 31. mai 2007 av ZanZel Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) School Rumble er en genial komedie! FLCL (Furi Kuri) Ouran High School Hostclub. En serie jeg likte godt for noen år siden er Green Green. Men den har en ganske pervers humor... Den er også litt for grov etter min smak til tider. Endret 1. juni 2007 av Raijin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) School Rumble har mye vanvittg innhold for å si det sånn. OM du vil ha noe smått og godt kan Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan vere passende, off så gale til tider. "Pipiru piru piru pipiru pi" 2X2=Shinobuden er noe spesill slapstick humor som kan anbefales det også. Endret 1. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ichigo Mashimaro Hidamari Sketch Første par episodene av Honey & Clover - blir litt vel seriøs utover de aller første. Ranma er litt bra, men ikke verdens beste. Love Hina er ganske bra hvis du ikke har lest mangaen. Har du lest den så bare glem animeen. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Puni Puni Poemi er også en syk/latterlig serie "Oppfølgeren" til Excel Saga om jeg husker rett. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Puni Puni Poemi er også en syk/latterlig serie "Oppfølgeren" til Excel Saga om jeg husker rett. 8769708[/snapback] http://youtube.com/watch?v=CNBd-s6Vg6U Hahahaha, bra saker det der :!: Lenke til kommentar
flakken Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Lucky Star (ganske ny serie) er jo også ganske bra. Animert av Kyoto Animation som også gjorde Melancholy of Suzumiya Haruhi. Lucky ☆ Star's story portrays the lives of several school girls attending a Japanese high school with a very loose humor tone. The setting is based on the town Kasukabe in Saitama Prefecture.[1] The main heroine is Konata Izumi, an athletic and intelligent girl who, despite these attributes, is not in a sports club, and has low grades. Her laziness at school is due to her love for anime and video games and lack of interest in anything else. The serialization began with the four main characters in their first year of high school: Konata Izumi, Kagami Hiiragi, Tsukasa Hiiragi, and Miyuki Takara. As the story progresses, they move onto their second and third year. Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Puni Puni Poemi er også en syk/latterlig serie "Oppfølgeren" til Excel Saga om jeg husker rett. 8769708[/snapback] http://youtube.com/watch?v=CNBd-s6Vg6U Hahahaha, bra saker det der :!: 8771912[/snapback] Hva i all verden....? Det var det latterligste jeg har sett :!: Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Lasta ned noe som het Jungle de Ikou. Herrejesus, det var teit. Så første episode, og alt dreide seg om å se opp trusa til hun lille jenta og de enorme puppene til hun andre dama. Men gøy å se sånt tull uansett! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 He is my Master.. alt er bare kødd xD Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Goldenboy ^^ FLCL er et must og se! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Cromartie High School Sexy Commando Gaiden: Sugoiyo Masaru-San 2stk veldig random/tullete serier. Sexy commando vil jeg si inneholder masse rar japansk humor som kanskje ikke vil falle i smak med alle mens Cromartie er mer "normal"(dårlig ord men) tulleserie Lenke til kommentar
Frikko Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Azumanga Daioh School Rumble Excel Saga FLCL Great Teacher Onizuka Zero no Tsukaima Noen er nevnt før kansje. Men jeg nevner de fordet. De som ikke har sett GTO (Great Teacher Onizuka) før, så er det en serie sterkt anbefalt. Merkelig nok ble GTO først lagd som Live-serie, også gjort om til anime, hvem som følger mangaen riktig eller ikke er jeg litt usikker på men både Live og Anime versjonene er sterkt anbefalt ^^ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Haham puni puni poemi var seriøst sjuk. Jeg så, vel, 13 minutter av den, og innser at mye er ren ripoff av Excel Saga. Han direktøren (nabeshin) med afroen er tilbake, og hovedpersonen er rappkjefta som få. <3 Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Oruchuban Ebichu http://youtube.com/watch?v=2n-lPCFMh_c Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 One Piece! Det er en sabla stor anime, men utrolig bra. Jeg har ledd meg skakk ihjel tusen ganger :D http://www.animenfo.com/animetitle,731,cdbxop,one_piece.html Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 One Piece er selvfølgelig helt fantastisk, men er ikke latterlig på samme måte som det meste som blir nevnt her. Dokuro-chan, Seto no Hanayome og Azumanga Daioh er latterlig bra! Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Gintama er kjempegøy^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå