Gå til innhold

Latterlig animeserie anyone?=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

School Rumble er en genial komedie!

FLCL (Furi Kuri)

Ouran High School Hostclub.

En serie jeg likte godt for noen år siden er Green Green. Men den har en ganske pervers humor... Den er også litt for grov etter min smak til tider.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

School Rumble har mye vanvittg innhold for å si det sånn. OM du vil ha noe smått og godt kan Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan vere passende, off så gale til tider.

"Pipiru piru piru pipiru pi" :wee:

2X2=Shinobuden er noe spesill slapstick humor som kan anbefales det også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ichigo Mashimaro

Hidamari Sketch

Første par episodene av Honey & Clover - blir litt vel seriøs utover de aller første.

Ranma er litt bra, men ikke verdens beste.

Love Hina er ganske bra hvis du ikke har lest mangaen. Har du lest den så bare glem animeen.

Lenke til kommentar

Lucky Star (ganske ny serie) er jo også ganske bra.

Animert av Kyoto Animation som også gjorde Melancholy of Suzumiya Haruhi.

Lucky ☆ Star's story portrays the lives of several school girls attending a Japanese high school with a very loose humor tone. The setting is based on the town Kasukabe in Saitama Prefecture.[1] The main heroine is Konata Izumi, an athletic and intelligent girl who, despite these attributes, is not in a sports club, and has low grades. Her laziness at school is due to her love for anime and video games and lack of interest in anything else. The serialization began with the four main characters in their first year of high school: Konata Izumi, Kagami Hiiragi, Tsukasa Hiiragi, and Miyuki Takara. As the story progresses, they move onto their second and third year.
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Azumanga Daioh

School Rumble

Excel Saga

FLCL

Great Teacher Onizuka

Zero no Tsukaima

Noen er nevnt før kansje. Men jeg nevner de fordet. De som ikke har sett GTO (Great Teacher Onizuka) før, så er det en serie sterkt anbefalt. Merkelig nok ble GTO først lagd som Live-serie, også gjort om til anime, hvem som følger mangaen riktig eller ikke er jeg litt usikker på :p men både Live og Anime versjonene er sterkt anbefalt ^^

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...