g@bb@ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Har et lite problem her. Som haster. Pc'en kræsjet her om dagen. For en måned siden. Jeg installerte et nytt windows, ingen pirat kopi, men et genuint windows, som man kan kalle det. Så fikk jeg idag melding om at windows ikke er ekte, og at jeg må aktivere den, i dag. Men når jeg skriver inn "cd-key" som jeg fant via Magical Jelly Bean Keyfinder v1.5, så sier den at det er feil nøkkel, selv om denne ble brukt første gang under installasjonen. Hva kan jeg gjøre? Endret 31. mai 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
maedox Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kan programmet ha tatt feil, og vist feil nøkkel? Har du ikke originalemballasjen med cd-nøkkelen? Så lenge du har CD-en kan du kanskje få en ny nøkkel av Microsoft, selv om jeg antar de er strenge på det. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Selv om nøkkelen er i verste fall feil, så er informasjonen om eieren riktig... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vis du har brukt samme CD-keyen flere ganger (5 eller 8 ganger) så må du ringe til windows for å aktivere den på nytt. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Det er andre gang jeg bruker den på denne PC'en. Første gang var sikkert 3-4 år siden... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Som andre her sier, ring Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå