Ernie Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du viser tendenser... du fikk 54 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd Hvilken nettleser bruker du? (29 av 30) vekt Internet Explorer, fordi den er best 2 Internet Explorer, fordi den fulgte med Windows 0 Netscape Navigator, fordi den er best 3 Netscape Navigator, fordi Microsoft trenger konkurranse 3 Opera 1 Mozilla 3 Annen nettleser 2 Vet ikke 0 Hmm sist jeg sjekket så var opera mer "nerdete" enn explorer og netscape... sist jeg sjekka var da IE og netscape MYE tregere enn Opera......... dum teste egentlig... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Klart man burde få mest poeng for opera. Netscape er dårlig syntes nå jeg i allefall Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 39 poeng bare, sukk. denne testen er mye bedre, den lar deg tilogmed se hvor homo vennene dine er! http://test.thespark.com/gaytest/ jeg fikk 34% :oops: . Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 86 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Normalisten du fikk 28 av totalt 101 poeng Du er verken spesielt eksentrisk eller viser andre datanerdete tegn. Du ser på PCen som et nødvendig onde, intet mer. Du kan trygt kalle deg selv datanormal. hæ? eg hadde ventet meg minst 60-70 poeng.. eg ser ikkje på dataen som et nødvendig onde, eg ser på den som en fin dings å få tiden til å gå med når eg ikkje har noe bedre å ta meg til (og det skjer faktisk en del).. grei å skaffe underholdning med og.. føler meg litt lurt, dårlig test.. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 du fikk 73 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Yeah... :o .................. Mvh Martin S Lenke til kommentar
winner_100 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 skjønner meg ikke på dere fik bare: du fikk 14 av totalt 101 poeng Du er absolutt ingen datanerd, verken i holdninger eller vaner. PS! Har du brukt en datamaskin før overhodet? Uansett - du kan titteluere deg selv som antinerd! jeg trodde ikke jeg var så lite data nerd og ja jeg har svart sant. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 39 poeng bare, sukk.denne testen er mye bedre, den lar deg tilogmed se hvor homo vennene dine er! http://test.thespark.com/gaytest/ jeg fikk 34% :oops: . 21% her :-? og 50 poeng nerdetest..... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 72 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. 8) Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 76 poeng, hadde nesten ventet meg litt mere :-? Lenke til kommentar
umy Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 w00thafuck.. tenkte jeg skulle være ærlig for en gangs skyld på sånne tester og fikk dette: Ut av skapet! du fikk 72 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du viser tendenser... du fikk 64 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd jaja,,, heilt i orden for meg8) Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 76 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
Komle Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 80 og noen poeng, sjefsnerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå